معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اولویت امروز در دستگاه‌های دولتی رضایت ارباب رجوع است گفت:می‌طلبد که کارکنان دستگاه‌ها و ادارات در تمامی رده‌ها عوامل ایجاد نارضایتی را مرتفع کرده و در انجام خدمت، وجدان کاری خود را به کار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار معاون استاندار کرمانشاه در همایش امروز بسیج ادارات و کارمندان که در تالار برق کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت روز ورود آزادگان به میهن گفت: این روز یکی از خاطره انگیزترین روز‌ها در تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد ورود عزتمندانه و قدرتمندانه آزادگان به میهن عزیزمان بودیم.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به سالروز آزاد سازی پاوه نیز گفت: روزی برای دفاع از انقلاب در پاوه و کامیاران می‌جنگیدیم و امروز این خط به مرز‌های سرزمین اشغالی رسیده که این نتیجه پایداری و استقامت ملت ایران بوده است.

الهی تبار در ادامه با اشاره به دشواری‌های شرایط کشور و محدودیت‌های ناشی از تحریم بیان کرد: با وجود این مضایق و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، دولت توانسته امور را بخوبی اداره کند که مصداق آن مدیریت بیماری کرونا بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه شکست آمریکا در تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از نشانه‌های شکست جریان تحریم دانست و گفت: در رای گیری شورای امنیت علیرغم تلاش‌های چند ماهه آمریکا، تنها یک جزیره کوچک با آمریکا همراهی کرد.

او در ادامه با اشاره به ادامه ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه برای تحت فشار قرار دادن ایران بیان کرد: محور جنگ اقتصادی وادامه تحریم، عملیات روانی با استفاده از فضای رسانه‌های معاند و ایجاد بحران و ناآرامی اجتماعی همچنان سه راهبرد مشخص آمریکا برای کاهش تاب آوری مردم ایران است.

الهی تبار ارتقای رضایتمندی عمومی و ارباب رجوع در ادارات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با ارباب رجوع حتی در صورتی که امکان برطرف شدن مطالبات نیز وجود نداشته باشد باید پسندیده برخورد کرد تا مردم با احساس رضایت از ادارات خارج شوند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.