مدیر عامل شرکت پست:

آزادگان اسطوره های پایداری و از اركان حفظ استقلال كشور هستند

مدیر عامل پست با برگزاری جلسه‌ای از آزادگان به عنوان اسطوره‌های صبر و فداکاری یاد کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۲۶ مرداد به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن، در جلسه‎ای که با حضور همکار آزاده و جانباز محمدرضاکریمی‌جوینانی و حمیدتفرشی مشاور وزیر ارتباطات در امور ایثارگران برگزار شد، حسین نعمتی، مدیرعامل شرکت پست اعلام کرد: "این مناسبت فرصت مغتنمی است تا اهمیت مقاومت و پایداری در راه آرمان‌ها و ارزش‌ها را به‌خاطر آوریم، آزادگان اسطوره‌های صبر و فداکاری و از ارکان حفظ استقلال، یکپارچگی و هویت انقلابی و اسلامی میهن عزیزمان هستند."

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به صلابت خانواده‌های آزادگان در دوره اسارت، اضافه کرد: بدون‌شک خانواده‌های آزادگان در ارزش‌های برآمده از این فداکاری‌ها سهم بزرگی دارند و آنان نیز با اتکا به ارزش‌های معنوی و دینی توانسته‌اند از این آزمون دشوار سربلند بیرون بیایند.

محمد محسنی معاون مدیرعامل نیز شرکت پست گفت: بر ما وظیفه است که تا حد امکان با خدمت به این عزیزان، آثار رنج و مرارت دوران اسارت را از ذهن آنان پاک کنیم.

محمدرضا کریمی جوینانی همکار آزاده و جانباز شاغل در پست قضایی منطقه جنوب‌شرق، با قدردانی از برنامه ویژه شرکت ملی پست برای بزرگداشت آزادگان، گفت: آزادگان دوران سخت اسارت را با امید به حفظ استقلال کشور و آرمان‌های انقلاب تاب آوردند. او در ادامه به بیان خاطراتی از دوران اسارت در اردوگاه موصل، از جمله کتک خوردن از مأموران بعثی اردوگاه تنها به این دلیل که از پنجره، حرکت خودرو‌های نظامی را تماشا کرده بود پرداخت.

مدیرعامل در پایان ضمن اهدای لوح سپاسی از سوی محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، با اهدای هدیه و هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به این همکار آزاده و همسر او، از آن‌ها تجلیل کرد.

در این جلسه محمد محسنی معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت، حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و اموربین‌الملل و مریم سلحشور مسئول امور بانوان شرکت ملی پست نیز حضور داشتند.

جلسه تجلیل از آزادگان در شرکت پست

جلسه تجلیل از آزادگان در شرکت پست

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار