بستری یکهزار و ۲۱۴ بیمار کرونایی در مازندران

با شناسایی ۱۹۵ بیمار جدید کرونایی در مازندران، شمار بستری شده‌ها در بیمارستان‌های استان به یکهزار و ۲۱۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل؛ در ۲۴ ساعت گذشته با بستری ۱۹۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان و ترخیص ۲۷۱ بیمار، شمار بستری شده‌ها در بیمارستان‌های مازندران به یکهزار و ۲۱۴ نفر رسید.

شناسایی ۱۵۶ بیمار کرونایی در مازندران

دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۲۴۱ بیمار نیز در این مدت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با بیان اینکه اکنون ۹۴۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند افزود: ۲۲۲ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

دکتر موسوی با اشاره به توقف روند افزایشی موارد بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان گفت: این آمار نشانگر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه استان مازندران همچنان در وضع قرمز قرار دارد، افزود: استفاده از ماسک و دستکش، شستن دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی، در خانه ماندن و پرهیز از تردد‌های غیرضروری مهمترین اقدام برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

شناسایی ۳۹ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: با ترخیص ۳۰ بیمار با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل اکنون ۲۶۸ نفر است.

او افزود:۵۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.