مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت:درحال حاضرتونل طرح آبرسانی به اصفهان بزرگ تکمیل شده وخط اضطراری آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود میرمحمدصادقی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان درنشست هم اندیشی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضع طرح سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: رفع مشکلات آبی اصفهان در گرو پایان سامانه دوم طرح آبرسانی است.

مسعود میرمحمدصادقی اجرای سامانه دوم طرح آبرسانی به اصفهان را از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار مهم دانست وافزود: درحال حاضرتونل این طرح تکمیل شده وخط اضطراری آن تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای اصفهان متولی اجرای سامانه دوم طرح آبرسانی اصفهان بزرگ است، گفت: با این وجود شرکت آب و فاضلاب به عنوان بهره بردار این طرح، بخشی از تامین مالی آن را انجام داده و در حال اجرای لوله‌های ۱۴۰۰ این طرح است.

میرمحمدصادقی با بیان اینکه این طرح برنامه ریزی ۴ ساله دارد وتصفیه خانه ان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته افزود: تلاش می‌کنیم تا برای تکمیل طرح هرچه زودتر تامین اعتبار شود.

او گفت: این سامانه شامل تونل انتقال آب و تصفیه خانه بعنوان طرح توسعه آبرسانی به ۱۴ شهرستان استان اصفهان به طول ۲۷ کیلومتر، وظیفه انتقال آب از دریاچه سد زاینده رود به تصفیه خانه را دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۱۵ آذر ۱۳۹۹
خدایا به بزرگی و عظمتت ریشه کسانی که در حق مردم مظلوم چهار محال بختیاری خیانت و جنایت کردن و با زدن تونل و احداث سد کوهرنگ ۳ و بهشت آباد باعث نابودی زمینهای کشاورزی و مسکونی ،خشکاندن چشمه ها فقر و آوارگی و مهاجرت و جلای وطن مردمش به استانهای اطراف شدند را قطع و نابود کن الهی آمین
آخرین اخبار