سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد گفت: در همه عزاداری های ماه محرم نکات بهداشتی از سوی مسئولان هیئت ها به صورت کامل و مطلوب رعایت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حبیب باقری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم با شورای هیئت‌های مذهبی  بیان کرد: در  جلسه‌ای که با شبکه بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا داشتیم تلاش شده  تا مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع)  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

او، بیان کرد: مسئولان هیئت‌ها و حسینیه‌ها باید در سامانه بیرق، ثبت نام و فرم‌ها را نیز در اداره تبلیغات اسلامی تکمیل کنند تا سلامتی مردم در نظر گرفته شود.

باقری با اشاره به اینکه باید طوری عزاداری‌ها برپا شود تا سلامتی مردم به خطر نیافتد، تصریح کرد: باید راهکارهایی را در پیش گرفت  تا مراسم به خوبی در فضای باز و همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لامرد ادامه داد: هرگونه پذیرایی در حسینیه‌ها ممنوع است و نذورات باید به صورت بسته بندی میان نیازمندان توزیع شود.

او، افزود: برای هماهنگی هر چه بیشتر با متولیان و مسئولان هیئت‌ها بزودی جلسه‌ای با حضور اعضای ستاد مبارزه باکرونا برگزار می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.