گروه‌ها و سازمان‌های فلسطینی مستقر در آمریکا عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میدل ایست مانیتور، گروه‌ها و سازمان‌های فلسطینی مستقر در آمریکا روز جمعه توافقنامه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات را که با واسطه گری آمریکا انجام شد، رد و محکوم کردند.

در بخشی از بیانیه مشترک این سازمان‌ها آمده است: «وارد شدن ضربات خائنانه در پشت فلسطینی‌ها توسط رژیمی صورت گرفت که ادعا می‌کند این توافق را به خاطر فلسطینیان انجام داده است.»

مطابق با این بیانیه، امضاکنندگان آن تأکید کردند که امارات باید در مقابل سیاست‌های استعماری علیه کشور‌های عربی ایستاده و همچنین از حقوق مشروع فلسطین حمایت کند. آنها تلاش امارات برای توجیه توافق عادی سازی خود را که ادعا کرده است به نفع فلسطینی هاست، محکوم کردند و خواستار توقف طرح الحاق کرانه باختری شدند.

گروه‌ها و سازمان‌های فلسطینی مستقر در آمریکا خواستار تحریم فعالیت‌های امارات در آمریکا و همچنین همه شخصیت‌های سیاسی این کشور شدند.

روز پنجشنبه مقامات ابوظبی و تل آویو اعلام کردند روابط دیپلماتیک خود را علنی می‌کنند و روابط جدید و گسترده‌ای را طبق توافقی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، واسطه آن بوده است از سرمی‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار