معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه سلامت همدان از افتتاح ساختمان بیمه سلامت همدان با حضور مهندس موهبتی، سرپرست سازمان بیمه سلامت ایران و مقامات استانی در هفته دولت خبر داد.

ساختمان اداره کل بیمه سلامت استان همدان در هفته دولت افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید محمدی, معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه سلامت همدان گفت: اواخر سال ۹۴ این طرح آغاز شد اما به دلیل برخی از مشکلات ساختاری با تاخیر پیش رفت و  آماده بهره‌برداری است .

او ادامه داد: ساختمان بیمه سلامت استان در ۳ هزار و ۳۰۰ متر بنا با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه سلامت همدان با اشاره به اینکه اعتبار این طرح از طریق سازمان مرکزی تامین شده است افزود: این ساختمان در ۱۱ طبقه با ۳ طبقه پارکینگ منفی و هشت طبقه از پیلوت به بالا در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع با کاربری اداری و تجاری ساخته شده است.

محمدی با اشاره به اینکه ساختمان قبلی به دلیل گودبرداری همسایه مجاور دچار مشکل و با دستور مقام قضایی تخلیه شد افزود: این امر باعث شد عملا ساختمان اداره کل نیاز به بازسازی یا ساخت بنای جدید داشته باشد.

او تاکید کرد: ساختمان قبلی پاسخگوی نیاز کارکنان نبود و به همین دلیل سازمان به این فکر افتاد بنای جدیدی داشته باشد، علاوه  بر آن نیازمندی ادارات کل به فضاهای جدید از جمله میز خدمت و هوشمندسازی، استفاده از انرژی‌های نوین و صرفه‌جویی در انرژی باعث شد ایجاد این بنا بیش از پیش احساس شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع بیمه سلامت همدان با بیان اینکه در این مدت در ساختمان استیجاری فعالیت کرده و خدمات ارائه دادیم تصریح کرد: ساختمان جدید بیمه سلامت با کاربری اداری و تجاری است.

محمدی با اشاره به اینکه در طبقه همکف ۶ کانتر میز خدمت تعبیه شده یعنی ارباب رجوع به هیچ وجه در طبقات مراجعات نخواهد داشت گفت: تمام سرویس‌ها با توجه به دستورالعمل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور در خصوص میز خدمت اعم از الکترونیکی و فیزیکی در طبقه همکف، ارائه می‌شود.

او با بیان اینکه در ساختمان بیمه سلامت همدان ارباب رجوع به هیچ وجه نیاز به حضور در طبقات ندارد که این یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌هاست عنوان کرد: مناسب‌سازی برای معلولین و جانبازان در این طرح مورد توجه قرار گرفته و دو آسانسور یکی با ظرفیت نفربر و دیگری باربر جانمایی شده است.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.