نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : حفظ جان و سلامت مردم باید در اولویت برنامه های محرم قرار گیرد.

حفظ سلامت مردم در اولویت برنامه های محرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جلسه توجیهی ابلاغ دستورالعمل ها و ضوابط ماه محرم گفت : برنامه های محرم متناسب با شرایط کرونا برگزار می شود و نیازمند رعایت موارد بهداشتی ازسوی مردم است.

او افزود : مردم ما برخلاف گفته‌های غرب در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ و وحدت کلمه دارند چراکه خدوند پیروزی را براساس انجام تکلیف بندگانش قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلین عبادی گفت : باید تمرین لازم را داشته باشیم تا در هر شرایطی عزاداری امام حسین (ع) را برپا داریم.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه را که به عنوان شهادت حضرت امام حسین (ع) و اصحابشان انجام می‌دهید ظاهر و باطنی دارد ، ظاهرش عشق و ارادت به ولایت است، اما باطن این موضوع به عنوان منبع انرژی مطلب خاصی است.

شکوهی راد جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند هم در این جلسه گفت : امسال مانند سنوات گذشته تامین نظم و امنیت محرم را به بهترین نحو رقم خواهیم زد.

او افزود:با تمام کسانی که به دنبال برهم زدن نظم محرم باشند به طور جدی برخورد قضایی خواهد شد.

شکوهی راد بااشاره به مسئولیت نیروهای امنیتی که تامین امنیت بیرون از مساجد و تکایا را دارند تاکید کرد: آنها باید به طور دقیق نقاط حساس و محلات آسیب پذیر را شناسایی و با هماهنگی با سایر نیروهای امنیتی کار بکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار