تیم فوتبال شاهین شهرداری با شکست مقابل صنعت نفت آبادان، به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته شاهین شهرداری بوشهر در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و در نهایت متحمل شکست ۱-۳ شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها، به لیگ دسته یک سقوط کند.  

شاهین شهرداری که در ۳ بازی قبلی مقابل سایپا، پارس جنوبی جم و تراکتور روند رو به رشدی در پیش گرفته بود و تنها یک گل دریافت کرد، مقابل صنعت نفت حرفی برای گفتن نداشت و ۳ بار دروازه خود را باز شده دید.  

عملکرد ضعیف خط دفاعی و ناهماهنگی مدافعان تیم بوشهری باعث شد تا این تیم خیلی زود قافیه را به میزبانش ببازد و در ادامه، تلاش‌های شاهینی‌ها برای به ثمر رساندن گل مساوی، منجر به دریافت گل‌های  بیشتر شد.

در کنار این ها، ابوالفضل درویشوند که با ورود پاشازاده به بوشهر به دروازه بان شماره یک و مرد مورد اعتماد پاشازاده در درون دروازه تبدیل شده بود، در این دیدار چند واکنش خوب نشان داد، اما ضعف مدافعان شاهین شهرداری در مهار بازیکنان حریف باعث شد تا ۳ بار دروازه باز شود و این تیم بیشترین گل خورده در لیگ نوزدهم را به نام خودش ثبت کند.


بیشتر بخوانید:


آنچه مسلم بود شاهین شهرداری با چنین خط دفاع ضعیفی که در ۲۹ بازی فصل جاری ۵۳ گل دریافت کرده بود، جایی در لیگ بیستم نداشت و همین موضوع باعث شد تا سفیدپوشان بوشهری حضوری کوتاه مدت در لیگ برتر داشته باشند و بار دیگر راهی لیگ دسته یک شوند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار