کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده باران همراه با رعد و برق و کاهش دمای هوا طی امروز و فردا بویژه برای نیمه شمالی استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همراه با بارش‌های پیش‌بینی شده گذر ابر و کاهش دمای هوا در مناطق مختلف این استان رخ می‌دهد به طوریکه میانگین دمای هوا هفت درجه کاهش می‌یابد.

او با اشاره به روند کاهشی دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی از امروز افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به روز گذشته سه درجه کاهش دارد و تا روز چهارشنبه هفته جاری به ۳۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد در طی این مدت از ۲۲ درجه به ۱۷ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

فاروقی بیان کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت و آسیب به سازه‌های موقت طی امروز و فردا در مناطق جنوبی و شرقی خراسان رضوی رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۷ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سرخس با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.