معاون سیاسی امنیتی استانداری عنوان کرد؛

سازمان‌های مردمی ثروتی تمام نشدنی برای مردم

معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: سازمان‌های مردمی ثروتی تمام نشدنی برای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در نشست با سازمان‌های مردم نهاد گفت: سازمان‌هایی که پشتوانه مردمی را یدک می‌کشند ثروتی تمام نشدنی برای مردم هستند.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی در نشست با سازمان‌های مردم نهاد گفت: سازمان‌هایی که پشتوانه مردمی را یدک می‌کشند ثروتی تمام نشدنی برای مردم هستند.

اکرمی افزود: سازمان‌های مردم نهاد نماینده مردم هستند هر مسئولی باید از سمن‌ها و نهاد‌های مدنی استقبال نماید چراکه این نهاد‌ها و سمن‌ها بدون هیچگونه درخواستی در راستای تعالی جامعه گام برمی‌دارند.

او با بیان اینکه در هر جایی که نهاد‌های مدنی ورود کردند موفقیت صورت گرفته است اضافه کرد: سمن‌ها باید خودشان را مدیریت کنند و مجموعه دولت هم به آن‌ها خدمت رسانی‌های لازم را داشته باشد.

بهروز اکرمی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: باید سمن‌های فعال و تاثیرگذار مشخص شوند و غربالگری صورت گیرد و در سمن‌ها به دنبال افزایش کمیت نباشیم بدلیل اینکه سمن کم و فعال بهتر از سمن‌های زیاد و ناکارآمد است.

او تصریح کرد: نمایندگان نهاد‌های مدنی باید در کلیه جلسات رسمی و استانداری و کارگروه‌ها و جلسات تخصصی با دستگاه‌های اجرایی حضور فعال داشته باشند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.