دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس گفت : فردی کلاهبردار و جاعل در پوشش مامور قلابی پلیس در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با  اشاره به دستگیری شخصی به غصب عنوان مامور نیروی انتظامی ، استفاده از لباس نظامی ، نگهداری کلت کمری و تظاهر به امر وکالت گفت: متهم با جعل کارت شناسایی خود را مامور پلیس و وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرده است که حدود یکصد برگه قرارداد وکالت و کارت شناسایی که در آن وکیل معرفی شده است کشف و ضبط شد .

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: متهم با پوشش لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از مردم می‌نمود و با جعل کارت وکالت و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری از مردم کلاهبرداری کرده است .

ناصرخاکی با بیان اینکه تصویر متهم در اجرای ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری منتشر می‌شود گفت: شهروندانی که با این روش‌ها از آنان کلاهبرداری شده است جهت تشکیل پرونده و طرح شکایت به دادسرای فردیس شعبه ۴ بارپرسی مراجعه کنند.

او افزود: شهروندان باید در مواجه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی آنان را رویت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۹ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
ما که تصویری جز دو دست دستبند خورده ندیدیم احتمالا واقعا مامور بوده و همکاراش نشناختنش
United States of America
میلاد
۱۵:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام این ادم یعنی حمید دهنوی توی گزارش گفته که ۳۵ ساله هست درحالی که همکلاسی من در دوران مدرسه بود به خوبی میشناسمش در دبیرستان امام خمینی شهرک ارم درس خونده مدارکش هست عضو بسیج هم بود همونموقه ها هم مدارک حمل گاز اشک اور رو جعل میکرد!
نذارید باز هویت جعلی داشته باشه نهایتا متولد ۷۵ یا ۷۶ باشه یعنی ۲۴ سال!
یادمه مدرک یکی از دوستان رشته ریاضی رو به نام خودش جعل کرده بود برای ثبت نام توی نیرو انتظامی و کلی دوستمون رو توی دردسر انداخت!
شما که خبرگزاری برتر هستید لطفا پیگیری کنید خبرشم بذارید بدونیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
وکیل واقعی زندگیه منونابودکرد تااینکه خودم بابدبختی تواتستم باالتماس بدبختی یک چهام اموالموپس بگیرم قلابی که فراوان است کو نظارت درکشور