وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بهانه تداوم حمله به «سدیروت» و استفاده از بالون‌های آتش‌زا، حوزه دریایی نوار غزه را به روی صیادان فلسطینی به صورت کامل بست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری معا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به توصیه رئیس ستاد کل ارتش این رژیم و به بهانه تداوم پرتاب موشک و بالن‌های آتش‌زا به سوی سدیروت در اراضی اشغالی، از صبح امروز (یک‌شنبه) مسافت صید و حوزه دریایی را به روی صیادان فلسطینی در نوار غزه به طور کامل بست.

قایق‌های رژیم صهیونیستی با حضور در حوزه دریایی نوار غزه و تهدید و تعدی به فلسطینیان آنان را مجبور کردند دریا را ترک کنند و به بندر‌ها بازگردند.

به گفته کمیته ثبت تجاوزات رژیم صهیونیستی، نیرو‌های اشغالگر به سوی صیادان فلسطینی تیراندازی کرده و با هدف واژگونی قایق‌های آنان موج دریایی ایجاد کردند.

این اقدام رژیم صهیونیستی بدون هیچگونه هشداری بوده و موجب شد صیادان فلسطینی آسیب‌های بسیاری را متحمل شوند.

بنابر اعلام خبرگزاری معا، رژیم صهیونیستی این تصمیم را پس از بستن گذرگاه «کرم ابو سالم» در نوار غزه که تنها گذرگاه اقتصادی آن است، اتخاذ کرد.

این در حالی است که جنگنده‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای هفتمین شب متوالی مواضع مقاومت فلسطین (حماس) را در نوار غزه هدف قرار دادند و شب گذشته صهیونیست ها دو حمله به مرکز نظارت حماس در شرق اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه داشتند. 

به گفته خبرنگار معا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین موضع «عسقلان» وابسته به گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس را دو بار هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار