مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: تهیه بانک اطلاعات از ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری دستگاه‌های اجرایی برای استفاده بهینه از این امکانات و کم شدن فشار بر روی یک دستگاه در زمان بروز حوادث ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از استانداری گلستان خواست با تهیه بانک اطلاعات برای ماشین آلات موجود در دستگاه‌های اجرایی استان، مشکلات این اداره کل را حل کرده تا از همه ظرفیت‌های استان در هنگام بروز حوادث قهری استفاده شود.

او بیان کرد: این اداره کل با بهره‌گیری از ۴۰۰ نیروی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات در زمان عادی علاوه بر نگهداری افزون بر پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی در مناطق کوهستانی، جنگلی و دشت، هنگام بروز حوادث قهری نیز پای کار آمده و به شهروندان خدمات ارایه می‌دهد.

او گفت: ماشین آلات این اداره کل اغلب مستهلک بوده و برای جذب اعتبار نوسازی یا بازسازی آن با مشکل مواجه هستیم.

گلستان واقع در شمال کشور جزو ۱۰ استان نخست حادثه خیز کشور به شمار می‌رود که نمونه بارز آن وقوع سیلاب، آبگرفتگی و رانش زمین سال ۹۸ و برجای گذاشتن خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی به بخش‌های مختلف استان از جمله خسارت ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی به ۹۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی با برآورد اولیه ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

 
انتهای پیام / فا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار