مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: هدفگذاری امسال برای رفع موانع تولید در استان، احیای ۲۰ واحد صنعتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هدفگذاری امسال برای رفع موانع تولید در استان، احیای ۲۰ واحد صنعتی است که از این تعداد تاکنون ۱۰ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

او افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، رغبت برای سرمایه گذاری در بخش تولید استان مطلوب است به نحوی که طی چهارماهه امسال ۵۳ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان به متقاضیان واگذار شده است.


بیشتر بخوانید


فلاح اضافه کرد: پارسال نیز ۷۴ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شد که در مقایسه با سال‌های گذشته آن از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

او با اشاره به ۲۲ شهرک صنعتی فعال در استان ادامه داد: این تعداد شهرک صنعتی در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ هکتار ایجاد شده و در مجموع سه و نیم درصد وسعت صنعتی کشور را شامل می‌شود.

فلاح گفت: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ قرارداد با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد یک هزار واحد با ظرفیت اشتغال برای ۱۶ هزار نفر بهره‌برداری شده است.

او با گرامیداشت ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، یکی از مهمترین ماموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی را حمایت از این صنایع برشمرد و افزود: تأمین مالی از طریق کمک‌های مالی و اعتباری، کمک به رفع موانع تولید و احیای واحد‌های راکد، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشگاهی، برندسازی صنایع و امکان حضور آن در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله این حمایت‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار