وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با ۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

متن پیام وزیر علوم به شرح زیر است:

بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرور آفرین این سرزمین، که با پایمردی و مقاومت وصف ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان را متحیر صبر و استقامت خود ساخته بودند، با کمال افتخار و سرفرازی به آغوش کشور بازگشتند. مایه افتخار است برای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور که در جمع خود بهره‌مند از حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران است.


بیشتر بخوانید


وظیفه خود می‌دانم این روز بزرگ که همواره در تاریخ بلند این سرزمین ماندگار و یادآور رشادت‌های سرفرازان این دیار خواهد بود را خدمت یکایک آزادگان بزرگوار و خانواده‌های محترم شان، که در کسوت اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و کارکنان و دانشجویان عزیز که در دانشگاه‌ها و مراکز پزوهشی کشور ایفای نقش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم. سلامتی، عزت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندم.

همچنین سلام و درود دارم بر ارواح طیبه عزیزانی که در ایام اسارت به درجه شهادت نائل آمدند و یا در دوران بعد از آزادی به لقاء حق پیوسته اند. یاد و راه همه آن‌ها را گرامی داشته و علو درجات را از درگاه حق برای آنان مسئلت داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار