پاشازاده: لباس داوران شبیه ما بود و همین موضوع کار دستمان داد

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: هدیه کمیته داوران این بود که شورت ورزشی و جوراب‌های داوران با تیم ما مشترک باشد و این موضوع کار دست ما داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت و سقوط به دسته یک اظهار داشت: بازی خوبی بود. هر ۲ تیم تهاجمی کار کردند و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، اما موقعیت‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. در یک صحنه غافلگیر شدیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

او در ادامه گفت: بازیکنی که در نیمه دوم به زمین فرستادیم یک پاس اشتباه داد. نمی‌دانم چه بگویم! هدیه کمیته داوران یا خود داور این بود که شورت ورزشی و جوراب‌های  داوران با تیم ما مشترک باشد. این موضوع کار دست ما داد. در ادامه بازی حمله کردیم و گل هم زدیم، اما دوباره روی ضد حمله گل خوردیم. تیم حریف بازیکنان تکنیکی خوبی داشت. بازیکنانم خیلی تلاش کردند و ما هم هر کاری توانستیم انجام دادیم. خیلی‌ها ما را تنها گذاشتند، اما ما با بازیکنان جوان خود خوب جنگیدیم.


بیشتر بخوانید:


پاشازاده افزود: کیفیت خوبی ارائه کردیم و قطعا این موضوع به کمک تیم ما خواهد آمد. داشته‌های ما همین است و در حق یک تیم مظلوم این اشتباهات رخ می‌دهد. لباس داوران و ما مشخص بود، اما نمی‌دانم چرا باز هم این اتفاقات رخ می‌دهد. به صنعت نفت تبریک می‌گویم. باید خودمان را برای بازی مقابل استقلال آماده کنیم و امیدوارم در شهر خودمان عملکرد آبرومندانه‌ای داشته باشیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره عملکرد داوری در این دیدار اظهار داشت: عملکرد داوری در نتیجه تاثیری نداشت و شاید داور در چند صحنه عادی اشتباه کرد، اما اشتباهات تعیین کننده نبود. تیم داوری خوب کار کرد و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او در واکنش به این که گفته می‌شود ورزشگاه تختی آبادان برای او خوش یمن نیست گفت: برنده جنگ میان تفنگ بادی و موشک مشخص است. ما تمرکز نداشتیم و ۲ اشتباه باعث شد نتیجه را واگذار کنیم. خیلی سخت است تیمی که فشار‌های زیادی را تحمل می‌کند، با یک چالش جدید مواجه شود. آبادان برای من بد یمن نیست و دفعه بعد با قدرت بیشتری به اینجا می‌آییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار