مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از بازی با تراکتور مطالبی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی بعد از شکست مقابل تراکتور، اظهار داشت: به تیم تراکتور، زنوزی (مالک ۲ باشگاه تراکتور و ماشین سازی) و مردم آذربایجان تبریک می‌گویم. ۲ تیم با تمام وجود مقابل هم بازی کردند.  

او افزود: نیمه اول باد روی بازی ما تاثیر گذاشت و در نیمه دوم شرایط بازی بهتر شد. موقعیت‌هایی روی دروازه تراکتور داشتیم که موفقیت آمیز نبود. اندازه تیم ما و آنچه باید انجام دهد همین است. ما در این ۴ هفته که آمدیم با تمام وجود تلاش کرده ایم.  

عبداللهی ادامه داد: کاش تیم تراکتور با همین حرارتی که برابر ماشین‌سازی بازی کرد مقابل پیکان و شاهین بوشهر هم به زمین می‌رفت. مدیر اجرایی ما بعد از گلزنی در بیمارستان است و فوتبال ارزش ندارد که به هم بی‌احترامی کنیم. ۴۸ ساعت قبل از بازی داور را تغییر داده اند و همه فوتبال ایران دلیل آن را می‌دانند. حالا اینکه کسی سکوت می‌کند یا نمی‌خواهد حرفی بزند بحث جداگانه‌ای است، اما فوتبال ایران  پاک نیست.


بیشتر بخوانید


او در ادامه بیان کرد: اگر برابر تراکتور به تساوی می‌رسیدیم انگ تبانی به ما می‌زدند، اما کسی تیم‌های دیگر را نمی‌بیند. اگر این بازی مساوی می‌شد صدام یزید کافر بودیم. خدا را شکر یک تیم به پیروزی رسید. زنوزی یک بار سر تمرین ما آمده که من دور بودم و او را ندیدم. چرا باید درباره او چنین حرف‌هایی زده شود؟  

عبداللهی گفت:، چون تیم ما خصوصی است همه باید علیه آن جبهه بگیرند؟ از طرف کمک داور بازی ذوب‌آهن به خاطر آن اشتباه از کل ملت عذرخواهی می‌کنم، فقط دست از سر ما بردارید. من مطمئن هستم فوتبال ایران پاک نیست و کسی نمی‌خواهد این را متوجه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار