زمان تکمیل آورده مسکن ملی تمدید شد/ دور سوم ثبت نام در راه است

طبق شنیده‌ها از وزارت راه و شهرسازی، زمان تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی تا ۱۵ شهریور و زمان تکمیل مدارک تا پایان هفته تمدید شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  طرح اقدام ملی مسکن به عنوان مهم‌ترین طرح مسکنی کشور این روز‌ها درگیر پرداخت آورده اولیه متقاضیان است و تاکنون اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و همچنین معاونت مسکن چندین بار برای پرداخت آورده اولیه اولتیماتوم داده اند. 

محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن باید متقاضیان تا پانزدهم شهریورماه آورده خود را تکمیل کنند، بیان کرد: این آخرین مهلت برای متقاضیان است و باید هرچه سریعتر متقاضیان آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی متقاضیان را پرداخت کنند.

او ادامه داد: در صورتی که این آورده تکمیل نشود، متقاضیان تسویه حساب نکرده به صورت کامل از طرح مسکن ملی حذف و متقاضیانی که در لیست ذخیره قرار دارند جایگزین آنها می‌شوند.


بیشتر بخوانید


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون هیچ متقاضی به دلیل پرداخت نکردن آورده اولیه حذف نشده است، گفت: در صورتی که تا پانزدهم شهریورماه پیامک پرداخت آورده اولیه را دریافت کرده باشند اما آورده خود را تکمیل نکنند به صورت کامل حذف می شوند.

او  یاد آور شد: به برخی از متقاضیان به دلیل مشکلاتی در سامانه پیامک ارسال نشده بود به همین دلیل تا پایان هفته مهلت داده شد تا متقاضیان مدارک خود را تکمیل کنند.

محمود زاده اظهار کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید مدارک خود را باید به ادارات کل راه و شهرسازی شهرهای که در پیامک به آنها اعلام شده تحویل دهند و بعد از آن در صورت تایید مدارک پیامک ارسال آورده ارسال می شود.

اطمینان به متقاضیان برای ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی توضیح با اشاره به اینکه در هفته دولت در بسیاری از شهرهای کشور از جمله تهران افتتاح اولین واحدهای مسکن ملی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، توضیح داد: تلاش خود را می‌کنیم برای آنکه به متقاضیان این اطمینان را بدهیم که طرح اقدام ملی مسکن با قوت در حال اجرا است بنابراین در هفته دولت و در چندین شهر افتتاح اولین واحدهای مسکن ملی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

او یاد آور شد: البته این افتتاح ها به صورت نمادین است اما به متقاضیان این اطمینان را می‌دهیم که کمتر از یک سال و نیم این تعداد از واحدها از واحدهای مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده بنابراین اگر آورده خود را هرچه سریعتر تکمیل کنند سرعت ساخت و اجرای این پروژه افزایش می یابد.

افتتاح حساب ۴۵ هزار متقاضی برای طرح اقدام ملی مسکن

محمود زاده با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی تا امروز آورده خود را تکمیل کرده است تصریح کرد: تاکنون ۴۵ هزار نفر افتتاح حساب کردند و بانک ها و ادارات کل به سرعت در حال جمع آوری آورده اولیه متقاضیان و تکمیل مدارک از سوی آنها هستند.

او تاکید کرد: ظرف یک تا دو هفته آینده سرعت پرداخت و واریز آورده های اولیه افزایش یافته و امیدواریم تا نیمه شهریور بتوانیم تمامی مدارک متقاضیان و همچنین آورده های آنها را تکمیل کنیم.

محمود زاده اضافه کرد: ممکن است برخی از متقاضیان به دلیل  عدم پرداخت آورده تا پانزدهم شهریور از لیست حذف شوند بنابراین از جایگزین آنها در لیست های ذخیره استفاده خواهیم کرد و همین موضوع باعث ایجاد ظرفیت‌های خالی را در بسیاری از شهرها می شود.

او با بیان اینکه بنابراین امکان ثبت نام دور سوم در اوایل مهر یا اواخر شهریور ماه وجود دارد، افزود: در صورت ایجاد شدن ظرفیت در بسیاری از شهرها از جمله تهران امکان ثبت نام در مرحله سوم ایجاد خواهد شد.

مهلت آورده متقاضیان ۱۵ روز بعد از دریافت پیامک است

این در حالی است که محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امروز آخرین مهلت برای کسانی است که پیامک واریز آورده اولیه به آنها ارسال شده است، گفت: امکان تمدید برای این متقاضیان وجود ندارد و کسانی که ۴۰ میلیون آورده خود را تکمیل نکرده اند حذف می شوند.

محبت خواه اظهار کرد: تنها کسانی که از امروز پیامک واریز آورده اولیه به آنها ارسال می‌شود ۱۵ روز بعد از ارسال پیامک فرصت دارند که آورده خود را تکمیل کند.

محبت خواه تاکید کرد: متقاضیان تهرانی باید حتماً آورده خود را تکمیل کنند در غیر این صورت حذف می‌شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهرانسر هم گفت: این پروژه ۷ تا ۸ ماه تعطیل بود بنابراین از اردیبهشت‌ماه ساخت آن را مجدد آغاز کردیم و هم اکنون در سه شیفت کاری و با سرعت در حال اجرای آن هستیم و پیشرفت فیزیکی آن به بیش از ۱۰ درصد رسیده است.

همچنین وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند نیز اعلام کرد: آورده اولیه متقاضیان در پرند ۴۷ میلیون تومان است که ۴۰ میلیون تومان برای آورده و ۷ میلیون تومان آن هم مبلغ زمین است، اما در این طرح هم مانند مسکن مهر در ابتدا متقاضیان برنامه و یا تمایلی برای واریز آورده ندارند و بسیاری از این افراد هم حدود یک یا ۲ میلیون پرداخت کرده اند و گمان می‌کنند که با پرداخت این مبلغ دیگر حذف نمی‌شوند.

براساس این گزارش طرح اقدام ملی مسکن تفاوت بسیار زیادی از لحاظ نوع ساخت، مصالح ساختمانی و... بسیار متفاوت است و به گفته بسیاری از مسئولان قیمت تمام شده ساخت مسکن قیمت نهایی این واحدها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ملی ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
چطوری میتونیم ثبت نام کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شاولی قبادی
۲۰:۴۸ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
پس چرا ما ثبت نام کردیم وئ هیچ پیامی به ما نیومده

خواهشن رسیدگی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
بس چرا تکلیف و مشخص نمیکنم سه ماهه ۴۰ تومن واریز کردیم اگه قرار بود این همه معطل کنم یا وایسن همه پول بریزن خب پول همه رو یه زمان میگرفتن نه که ما سه ماهه پول ریختیم داریم سود بانکیشو می ریزیم ولی هیچی به هیچی
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۸:۵۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
من مسکن ملی ثبت نام کردم تبریزو زدم الان مسکن ملی اسکوروثبت نام کرده چیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
چهار ماهه آورده اولیه واریز کردیم چرا شروع به ساخت نمی کنند،دریغ از یه قرارداد.بخدا کلی متضرر شدیم گناه ما چیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
دو ماهه جهل تومن واریز کردیم بلوکه شده ،وقت کشی بسه ،کی شروع به ساخت و ساز می کنید پول رهن خونه دادیم بانک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من پیامک برام اومده که مدارکت تکمیل کن ولی به بنیاد مسکن شهرمون مراجعه کردم میگن فرم اداره ثبت مال همسرت هنوز وارد نشد چکارکنم راهنمایی کنید وقتش داره ذمیگذره
Germany
حاندزمانی
۲۱:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام برا من پیام اومد مدارک بارگزاری کنید بعد پیام اومد مدارک ببر بنیاد اونجا یه لیست ازمدارک دادن به ما نزدیک به 400 هزار تومن خرج کردم که به درد سر مدارک جور کردم بردم دادم حالا تازه میزنه توسیستم میگه نمیتونم مدارک بگیرم توسیستم واست چیزی نیمده میگم پیامش هست نشونش میدم میگه اینا به درد میخوره میگم چرا این همه اذیت کردین مدارک جور کنم پس قبلش سیستم می‌دیدی
Iran (Islamic Republic of)
مسعضف
۲۱:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
چرا باید کرونا کارگربگیر خدایا این کرونا ببرچون منکارگرهزینه کرونا ندارم واسه خرجی خانه موندم
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۲۱:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
جان هرکی دوست دارید شروع کنید به ساخت اگه قراره چیزی بسازید، من تقریبا چهار ماه بیشتر که آورده اولیه رو تو بانک خوابوندم علاوه بر اون پنجاه و هشت میلیون و ششصد هزارم به حساب شرکت تعاونی که مسکن وشهرسازی معرفی کرد ریختم بخدا بدبخت شدم از شکم زن وبچم زدم تا وام جور کردم تو رو خدا یه کاری بکنید
Iran (Islamic Republic of)
اجاره نشین
۲۱:۰۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
با سلام
اگه دنبال واحدهای خالی هستید یه سری به مسکن مهر لپویی واقع در استان فارس بزنید
اقراق نباشه حدود ۲هزار واحد خالی هست ولی اجاره هم نمیدن
اقای مسول یه سری بزنی بد نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۰:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
آخه از خدا بی خبران، من پیرمرد بازنشسته با دو فرزند بیکار از کجا پول بیارم بدم ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرمیرزایی
۱۷:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام بدادمردم برسیدن
Iran (Islamic Republic of)
مختار سرطاوی
۱۷:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ما برا وام اجاره خونه ثبت نام کردیم معلول تحت پوشش بهزیستی هستم جواب زده فرم ج قرمز در صورتی که نه خونه دارم نه داشتم نه وام نه زمین نه امتیاز مسکن حالا میترسم خودشون به نام من وامثال من امتیاز بگیرن و بخورن ما خبر دار نشیم.لطفا پیگیری کنید شفاف بشه.
Germany
بازنشسته
۱۶:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام یعنی هیچ خبرنگاری گزارشگری نمیخواد از این وزیر مسکن بپرسه . پس چرا اونهای که در 12ساله پیش در مسکن مهر اونموقع ده میلیون تومان پرداخت کردند هنوز چرا مسکن های خودشون و تحویل نگرفتند بپرسید بنده که ایمیلم است میخواهید شماره تلفنم هم بهتون بدم . زمانیکه که با 80 تا100میلیون میشد در شهرم اپارتمانی بخرم از نداری محبور شدم برای 15 کیلومتر خارج از شهر ثبت نام کنم به ماها هم قول دادند حداکثر دوسال با اورده 30 میلیون و 40میلیون وام خواستند خونه بدند و الان 12 سالع چشم اناظارم و تا امروز 4بار بهش نامه دادم و حتی دفتر رهبری هم نامه دادم هیجکسی جوابگو نیست . و حالا میخواند عده ای دیگر را امیدوار خونه دار شدن بدند
Iran (Islamic Republic of)
قاسم حافظی بیرگانی
۱۳:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
خونه در شاهین شهر اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام کسانی که مرحله دوم هستن وپیامکی براشون ارسال نشده برن اداره مسکن شهرسازی که گروه ج روبراشون فعال بشه
Iran (Islamic Republic of)
جادید
۱۲:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
آقا نمیصرفه لغو کنین گول نخورین تا تحویل بدن بالای 300میلیون میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حبیب شیخی
۱۰:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
حساب کردم اگه ساخت متری ۳ میلیون باشه بعد یه واحد ۱۰۰متری دو خواب بخوان به ما بدن میشه ۳۰۰ میلیون و اگه دو ساله بخوان تحویل بدن تقریبا ماهی ۱۰ تا ۱۲میلیون باید پرداخت کنم ،اخه دولت گرامی من کارمند با دو تا بچه از کجا باید ماهی ۱۰ -۱۲میلیون بیارم ،فقط وعده ها سر کار گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی اقابابایی
۱۰:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام ما مرحله دوم انجام دادیم ولی پیامکی نیامده برا واریز باید برم کافی نت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام من اهل شهرستان زرین دشت فارس هستم متأسفانه تو شهرستان زمین زیاده امابا توجه به موقعیت شهرستان که هیچ نوع فعالیتی اقتصادی نداره زمین های مسکن رو به قیمتی بالغ بر چندین برابر ارزش فعلی واگزار می‌کنند و مسولین شهر نالایق که به فکر جوانان شهرستان نیستند و در پی سود جیب مبارک خودشان هستند ایا جای برای مردم نیست یا به قول خودشان با آرا مردم سر کار نیومدند و کاری با مردم که چیکار می‌کند و قراره از کجا پول در بیارن ندارن (آخه یکی نیست که بگه واگزاری زمین برای جلو گیری از افزایش نرخ یا برای افزایش)
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۷:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
با سلام، من 40 میلیون اولیه رو ریختم به حساب حالا منصرف شدم چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام برای من پیامک برای تکمیل مدارک ارسال نشده درحال استععلام نوشته شده باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
روحانی فکر کرده مردم هم مثل خودش و وزرای سرمایه دارش حقوق نجومی میگیرن یا سرمایه دارن که 400یا 300میلیون براشون پول خرد هستش دولت مرگو میر و نامید با تدابیر اشغال مجلس هم فقط حرف بلده بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
کی کارتون روحساب و کتاب بوده که حالا بخواد باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
اگه حرفتون حرفه مردین ؟ خونه بسازین بع از مردم پول بگیرید البته من وخیلیای دیگه هم ندارن بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
استان تهرانسر نداریم...محله تهرانسر داریم...ضمنا چرا برای تهرانسر هیچ ثبت نامی انجام نگرفت؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
بابا اگه دولت میخوادبه مردم لطف کنه،باید هم پیش پرداخت رو کم کنه و هم بابت تحویل به موقع و طبق اصول مهندسی،تضمین بده تا مردم استقبال کنن،دیگه کسی پولم داشته باشه اعتماد نداره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
کاش برای این ۴۰ ت آورده وام میدادین،مردم بدبخت با این گرانی و تورم از کجا ۴۰ ت بیاره؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام میشه وام ۱۸درصدکمتربشه و این کل آورده کمتر بشه چرا ماکه توشهرزیر ۱۰۰هزار نفرهستیم بااورده کلان شهرها یکی باشه اینجا کار هم نیست که درصدوام انقدربالاست اگه ماانقدر پول داشتیم می رفتیم یه جایی که کار باشه نه بمونیم اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام اصلا تمدید نشه میخوام چکار زنگ زدند بیاین فرم پرکنید پنجاه میلیون تومان هم واریز کنید کی میدن معلوم نیست شاید دو یا سه سال دیگه این شد مسکن ملی یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
Z.sohrabi
۲۳:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من15سال مددجوی کمیته امداد هستم.وازتاریخ 89/8/30خانه ای اجاره کردم وطرح ودیه مسکن روپرکردم فرستادم ..برام پیام اومدکه شمامالک خانه ای هستید وشماحذف شدید در صورتی که من خونه اجاره کردم نخریدم که.کل قولنامه های که هرساله خونه تعویض کردم در کمیته امداد موجوده .اگه خونه ای داشتم واسه این وام ودیعه اقدام میکردم ؟من مدرک دارم که همون خونه وبعداون هم میتاجربودم وهستم .چرامردومو گرفتارمیکنین از شکم سیری دنبال این پول نیستم .کل پول من بابت اجاره چهارمیلیون تومنه .خونم کجابود .باید رسیدگی کنین من به این پول نیاز دارم .چشمتون روبازکنین دقت کنین ماروگرفتارنکنین
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من ثبت نام کردم باید برم بانک میگن اورده اولیه دویست پنجا میلون باشه من اگه دویست وپنجاه میلیون پول داشتم دیگه مسکن ملی ثبت نام نمیکردم واقعا مردم رو دارن سر کار میزارن خیلی خنده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام واقعا راست میگید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
داداش قم ۶۰ تومن گرفتند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
مانفهمیدیم چقد باید پول بدیم بعد 40 تومان که دادیم بعدش چقد بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
عزیزانی که ناراحتن که براشون پیامک نیومده قصه نخورن چون برای ما که پیامک اومده پیگیری کردیم شرایطش بقدری سخت که میگی خدا لعنتشون کنه که مردم گذاشتن سرکار ما تو یه شهرستان کوچک هستیم این شرایطش وای به حال شهر های بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام. تکلیف اون افرادی که آورده اولیه را دادند و 2ماه هست که پولشون بلوکه شده و هر روز دارن ضرر میکنن. واز رهن خونه و حق خانوادشون گذشتند چی می شه؟ فقط وزارت راه و شهرسازی داره اولتیماتوم الکی میده و وقت کشی میکنه. ماهم مراحل بعدی پولی نمی دهیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی برهانی
۱۷:۵۱ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من تمام شرایط بند ج را دارم وتا کنون از هیچ گونه تسهیلات و وام استفاده نکردم حتی یه هزار تومان. چرا نباید اسم من جز اماره تحویل مسکن ملی باشه. خواهش میکنم رسیدگی کنید. بنده با 39سال سن کی قراره خونه قسمت من بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام
من دوره دوم مسکن ملی ثبت نام کردم ولی هنوز هیچ پیامی برام نیومده باید به کجا مراجعه کنم درضمن زیر پوشش کمیته ام هستم
Iran (Islamic Republic of)
ایرج عالمی
۱۷:۲۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من در مرحله ی دوم ثبت نام کردم ولی وقتی گفتند اطلاعات خود را تکمیل کنیدنتونستم تکمیل کنم وجاماندم حالا چه کار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن توکلیفر
۱۷:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من متولد تهرانم بیمه تامین اجتماعی هم تهرانه دلیل ردصلاحیت را نداشتن سابقه پنج ساله اعلام کردند فقط نمیدونم چطور پیگیری کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام کسانی که سرپرست خانواده نیستند هم میتونن ثبت نام کنن؟شوهر ضامن وام شده طرف قسطش نمیده چک برگشتی داره ،میشه خودم ثبت نام کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان
همین الان از لیست حذف کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
مسئولین وقتی مسکن را در شهرهای مربوطه فول امکانات ساختند .و مردم مطمئن شدند که مسکنی وجود دارد و سریعا در اختیار واجدین شرایط قرار دادند انوقت است که میشود اسمش را مسکن ملی گذاشت البته با قرار داد محکم .در غیر اینصورت مردم چگونه اعتماد کنند؟ مسکن مهر را مردم دیدن و دیگر باور ندارند اینهم مثل مسکن مهر و شاید بدتر از آن آن موقع پولی برای مسکن مهر و ملی وجود داشت اما الان چی با کدام بودجه چرا مردم را اینقدر ساده فرض کردید
Iran (Islamic Republic of)
سیاه مرگویی
۱۳:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من در طرح ملی مسکن در مرحله دوم ( قبل از شیوع بیماری کرونا) در سایت مربوطه ثبت نام نمودم لیکن با عنایت به گذشت ۶ ماه هنوز پیامکی مبنی بر پذیرفته شدنم دریافت ننموده ام از چه طریقی پیگیری نمایم؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
کافی نت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام تحلیلیت بد نبوده ولی بعضی شهرها با۲۵۰میلیون خونه پیدامیشه خود دولت باعث شده گران کنه مگه شهرتهران و خراسان جنوبی و شمالی یکی کردند چرا اینجوری اونم ۴۰تومان واریز کن منم۴۰تومنواریزکنم مگه درآمد قیمت متراژزمین یکی هست تهران خدا تومن ولی خراسان یک تومن همه استانها یکی نیست که چرا مسولین بی فکرند ،ایراددوم اگه با تاخیر تحویل بدهندمسکنو سود تاخیرزیان میدهد حداقل ۱۵درصد میذاشت و تعهد میداد بد مردم اعتماد میکردند و پول واریز میکرد برای تهرانی ها خوب ن استان دیگر،باعقل جور نمیاد هیچکس واریز نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید هم اورده زیاد هم سود هیجده درصد وام
حداقل ی کاری انجام بدید که مردم بتونن صاحب خونه بشن
درضمن کسی که مستاجر همون مشخص وقتی میپرسن دیگه لازم نیست چیزای دیگه ببرن تو رو خدا اینقدر اذیت نکنن
Canada
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
کانادا اینجا من ۸ ساله خونه دار شدم در حالی داخل ایران به زور اجاره خونه میدادم
Iran (Islamic Republic of)
Omid
۱۰:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
خوش ب حالت یکی از آرزوهای من خونه دار شدن اونم تو کاناداست☺
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
خوش به حالت واقعااااااا ما اینجا زیرررررررر خط فقر داریم جون میدهیم. اونوقت میگه سیصد ملیون این پول بری ما حکم میلیارد داره....
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۱:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
من تمام مراحل ثبت نام را در اولین فرصت انجام دادم و مدارکم را هم تحویل دادم ولی بهم گفتم امیدوار نباش راه وشهرسازی زمین برای ثبت نامی های مرحله دوم اختصاص نداده و احتمال زیاد هم منتفی میشه .میخواستم ببینم کسی نیست این موضوع را پیگیری کنه پس از همون اول نمیدونستند زمین ندارند فقط مردم را سر کار میزاره با این همه خرج های الکی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام.من و همسرم در دور دوم مسکن ملی ثبت نام کردیم ولی هنوز هیچ پیامکی برامون نیومده باید به کجا مراجعه کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
کافی نت
Iran (Islamic Republic of)
Msh
۱۱:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
برای تعداد زیادی از متقاضیان پیامکی مبنی بر مراجعه به سایت جهت تکمیل مدارک و مراجعه به شرکت عمران شهر پرند یا هشتگرد ارسال شده در حالی که هنوز وضعیت فرم ج متقاضیان تعیین نشده، از هر جا پیگیر شدیم گفتن راجع به آورده مسئله ای ذکر نشده برای شما، با توجه به این که ثبت نام مرحله دوم هستیم ایا این آورده شامل ثبت نام افراد در مرحله دوم که هنوز تعیین وضعیت براشون صورت نگرفته میشه، لطفا این رو پیگیری بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
ب ما پیامک انتخاب شهر اومده اما برای واریز ۴۰ملیون پیامکی نیاومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سلام.من و همسرم در دور دوم مسکن ملی ثبت نام کردیم ولی هنوز هیچ پیامکی برامون نیومده باید به کجا مراجعه کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا تاکید میکنید متقاضیان مطمئن باشند که مسکن میسازید مگر اطمینان ندارند به شما؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
جوان بیکار که حتی درآمدی ندارد چگونه خانه دار شود حتی پول اولیه را ندارد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
شما که میدونید زیاد استقبال نمیشه الکی تمدید نکنیدمشکل را حل کنید اورده اولیه را کمتر کنید شرایط سکونت ۵ ساله را اسانتر کنید اجاره نامه قبول کنید مبلغ وام را بیشتر کنید .هر روز یه نرخ میدید روزی یه دروغ سر هم میکنید بفرما حالا تحویل بگیر .اول از متری ۲ تومن شروع کردید تا حالا که میگید تا ۴ تومن حرفاتون یادتون رفته دی ماه ۹۸ یه واحد ۱۸۷ ملیون الان ۳۵۰ ملیون این که فقط سود اوری برای بانک وبنیاد مسکنه مردم ام که پولشو میدن بفرما چیش دولتیه که شرایطم میذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
لطفا اجاره نامه را هم قبول کنید برای احراز سکونت من همه چیزم تکمیله پول اماده فقط اجاره نامه از سال ۹۳ دارم تا ۹۹ قبول نکردند حداقل یه کاری کنین تو شهر خودمون بدین
آخرین اخبار