محبت‌خواه گفت: متقاضیانی که به‌تازگی پیامک واریز آورده مسکن ملی دریافت کرده‌اند، ۱۵ روز برای پرداخت فرصت دارند.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مهلت واریز آورده متقاضیان مسکن ملی که پیش از این پیامک برای آنها ارسال شده بود در حال حاضر به اتمام رسیده است، گفت: امکان تمدید فرصت برای این متقاضیان وجود ندارد و کسانی که ۴۰ میلیون آورده خود را پرداخت نکرده اند از فهرست متقاضیان حذف شده اند.

محبت خواه در ادامه با اشاره با اینکه فرصت ۱۵ روزه هم برای متقاضیانی که تازه پیامک واریز آورده دریافت کرده اند، در نظر گرفته شده است، گفت: به طور مثال اگر برای فردی امروز پیامک واریز آورده ارسال شود، ۱۵ روز فرصت دارد که آورده خود را تکمیل کند و درصورت اتمام فرصت در نهایت حذف و متقاضی دیگری جایگزین او می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: حدود ۶۶ هزار نفر تا کنون در تهران واجد شرایط بوده اند و هنوز برای بسیاری از متقاضیان پیامک ارسال نشده که سعی داریم تا یک ماه آینده پرونده پالایش و آنالیز متقاضیان را ببندیم .

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه اولتیماتومی که برای تکمیل آورده متقاضیان مسکن ملی اعلام شد، نقش بسیار موثری برای واریز اولیه توسط متقاضیان داشت گفت: تا کنون بخش عمده ای از متقاضیان که بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر هستند آورده خود را پرداخت کرده اند.


بیشتر بخوانید


محبت خواه بیان کرد: خوشبختانه اولین سری از واحدهای مسکن ملی در تهران در شهرهای جدید از جمله پرند و پردیس به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود که این نشان دهنده عزم جدی دولت و ادارات کل راه و شهرسازی برای تکمیل واحدهای مسکن ملی است.

او اظهار کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند، نمی توان امیدی به تکمیل و یا اجرای پروژه داشت، چراکه این پروژه مسکنی بر خلاف سایر پروژه ها از جمله مسکن مهر تنها با تکمیل آورده متقاضیان ساخته می شود و به پیشرفت می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آخرین وضعیت پروژه تهرانسر هم گفت: این پروژه در سه شیفت کاری انجام و پیگیری می شود و با توجه به آنکه حدود ۷ تا ۸ ماه این پروژه تعطیل بوده است اما هم اکنون پیمانکاران با قدرت در حال اجرای این پروژه هستند و خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار خوب است.

آغاز پرداخت وام ودیعه مسکن

او همچنین درباره آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن هم گفت: مهلت ارسال پیامک برای دریافت این تسهیلات ۲۰ مرداد به اتمام رسیده و هم اکنون متقاضیان می توانند با ارائه مدارک به ۱۹ بانک عامل برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

محبت خواه در پایان با بیان اینکه میزان تسهیلات برای شهرهای کوچک زیر یک میلیون جمعیت تهران مانند اسلام شهر، ورامین و سایر شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است، گفت: میزان تسهیلات برای متقاضیان شهر تهران نیز ۵۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۲:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
برای منم پیامک واریز اومد ولی ندارم که واریز کنم.معلومه طرح شکست خورده ای هست.مردم خواهشا فریب اینها رو نخورین...
Iran (Islamic Republic of)
Jafar
۱۰:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سابقه بیمه در شهر مورد نظر رو هم ببرید به جا اجاره نامه قبول میکنن عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
الان 40 روز هست 40 ملیون پرداخت کردم. نه پیام نه زنگ. هیچ خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
۵۵
۰۸:۵۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خبری نیست من امروز بانک ملت بودم فقط میگن ابلاغ نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
لطفا اجاره نامه هم قبول کنید برای احراز سکونت ۵ ساله من همه چیزم کامله پول هم اماده ولی اجاره نامه ازم قبول نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
بفرما اقای محمود زاده حالا هر روز بیا جلو دوربین یه روز بگو متری ۲ملیون یه روز بگو ۹۹ ساله یه روز بگو متری ۳ونیم تا ۴ مرد حسابی من همه مدارکم جوره فقط اجاره نامه دارم برای احراز سکونت قبول نکردید هیشکی شرکت نکرداین طرح زمین خورده شرایط هم میزاری ۵ درصد واریزی هم دروغه خودتون اگه هم پول بریزن بقیش چطورز بدن تو ۱۸ ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
سرنوشت مسکن ملی هم مثل مسکن مهر خواهد شد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
قیمتهای مسکن سر به فلک کشیده اینا دنبال اورده هستند ایا زمین هم تحریم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۳:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
میشه یک روز سقف روی سرم مال خودم باشه نه دیگه نمیشه خانه ام آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
بخدا ما زبونمون مو دراورد باشگاه خبرنگاران بازم شما دستتون به چند تا مسعول میرسه میتونید باهاشون مصاحبه داشته باشید. بابا بگید چرا باید زمین تو مملکت ما سرمایه ای باشه والا به خون شهدا چیز ساده ای هست چرا ما چون قدیمیهامون زمینا سرمایه میدونستند باید کل مملکت به چوب این طرز فکرها بسوزه این همه زمین جوون نتونه ساخت و ساز کنه تموم مملکت بشه بنگاه املاک. جونها نتونند خونه بسازند یکیهم چندتا خونه بسازه و از اجاره خونش فقط بجا کار تولید راحت بشینه و مصرف کننده بشه دیگرون کار کنند اونهم اجارهاشا بگیره و دنیا کارخونه و تولید کننده هم بخاطر ساخت و ساز نشدن تو کشور رو هوا بخون شهدا پیگیر باشید
Iran (Islamic Republic of)
E h S a N
۲۲:۴۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
از ماست ک بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
گشایش اقتصادی باید این باشه

انقدر مسکن مهر بسازید آپارتمان بسازید بسازید __ قیمت خونه بیاد پایین

انقدر پیکان تولید کنید قیمت ماشین بیاد پایین
Denmark
وحید
۱۹:۱۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
مهلت بیشتری بدید.مردم پولشونو ریختن تو بورس.بورسم ریخته نمیشه پول اورد بیرون
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۴۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام من هم پیام دادم جوابی نیومد فکر کنم من خونه دارم و خودم خبر ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
معلومه که هیچکس شرکت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۳۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام همون مسکن مهر جامونده دارید به اسم مسکن ملی میکنید توی کت ملت ما برج 11 ثبت نام کردیم تازه الان مدارک تحویل دادیم هنوز پیامک واریز نیومده اونوقت شما چجوری کی این واحدها رو ساختید مگه نمیگید تا مردم پول ندن پروژه پیشرفت نمیکنه با این آورده اولیه که هرکسی با این وضیعت اقتصادی نمیتونه پرداخت کنه اسمش رو گذاشتید برای طبقه پایین جامعه اینهم به جایی نمیرسه سودش میره توی جیب یک عده سرمایه دار بی غم و فرصت طلب
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
اصول دولت شده بر سرمایه داری یک خانواده ضعیف چطور میتونه چهل میلیون پونزده روزه جورکنه من سرپرست یه خانواده پنج نفره مستاجر سواری هم ندارم حتی واجد شرایط هم برای طرح مسکن ملی نشدم فقط پارتی بازیه تا بحال هم از هیچ مزایایی هم استفاده نکردم هیچ وامی هم هیچوقت بهم تعلق نمیگیره .جالبه باید پولدار باشی تا مسکن بیپولارو بهت بدن واقعا بدجوری داره به ما قشر کارگر توهین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
انقدر مسکن مهر بسازید بسازید
تا خونه قیمتش بیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
E h S a N
۲۲:۴۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
عجب نظری دادی تو،خودت ب تنهایی فکرش رو کردی؟؟
آخرین اخبار