تیم مازندران با درخشش کونگفوکاران بابلسری در مسابقات هنر‌های فردی نونهالان و نوجوانان توآ قهرمانی کشور، بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات هنر‌های فردی نونهالان و نوجوانان توآ قهرمانی کشور به صورت مجازی و آفلاین و با شعار کرونا را شکست می‌دهیم برپا شد و مازندران با مربیگری محمد ملکی رییس هیات کونگ فو بابلسر، در هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمان شد.   

در رده سنی نونهالان، ۱۸ تیم حضور داشتند که مازندران با به دست آوردن ۳ مدال طلا و یک برنز، قهرمان شد و تهران در جایگاه دوم ایستاد و فارس هم رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

محمدسینا فلاح پور در جفت نانچیکو، سیدمحمدصدرا میرشمسی در سای و علی سینا محمدجانی در دو چوب، سه بابلسری بودند که در رده سنی نونهالان، مدال طلا را به گردن آویختند و میکاییل لر کجوری از نوشهر هم مدال برنز نانچیکو را تصاحب کرد.


بیشتر بخوانید


تیم مازندران عنوان قهرمانی را در بین ۲۷ تیم شرکت کننده رده سنی نوجوانان هنر‌های فردی توآ کشور تکرار کرد و در این رده، چهارمحال و بختیاری نایب قهرمان شد و همدان مقام سوم را از آن خود کرد.

برای تیم مازندران در رده سنی نوجوانان، امیرحسین داوودآبادی فراهانی از بابلسر در سلاح سای طلا گرفت.

همشهری‌های او مهیار پورآخوند و محمدجواد گلشن هم به ترتیب در بخش‌های دوچوب و تونفا، مدال نقره گرفتند و امیرسحرخیز نوشهری هم در بخش دوچوب دیگر مدال طلای مازندران را کسب کرد.

مسابقات هنر‌های فردی نونهالان و نوجوانان توآ قهرمانی کشور با حضور پورتقی مسئول کمیته هنر‌های فردی انجمن توآ کشور و داوری علی ملکی دبیر هیات کونگفو بابلسر، امین خاکباز و سیدهادی شاددل در کمپ آزموش و آزمون‌های مجازی فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار