طرح فرهنگ‌سازی "فاصله گذاری اجتماعی" با هدف آموزش شیوه نامه های بهداشتی همه گیری کرونا در زمان خرید در ۱۴ فروشگاه کوثر شهرداری اصفهان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان فریناز تولائیان رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت گفت: در این روز‌ها که با معضل همه‌گیری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی روبرو هستیم، فروشگا‌ه‌های عرضه کننده مایحتاج مردم همچنان با ازدحام جمعیت مواجه هستند لذا به منظور کاهش احتمال انتقال ویروس کرونا، طرح فرهنگ‌سازی فاصله گذاری اجتماعی را در فروشگاه‌های کوثر شهرداری اصفهان اجرا کردیم.

 او هدف از اجرای این طرح را تاکید بر آگاه‌سازی شهروندان بر لزوم اجرای شیوه نامه های بهداشتی دانست و افزود: در این کار تعداد پنج طرح گرافیکی با جملات " فقط اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید"، "زمان خرید را محدود کنید"، "فاصله ۲ متر از یکدیگر را رعایت کنید"، "برای خرید انفرادی اقدام کنید" و " هنگام خرید از ماسک استفاده کنید" به صورت پوستر چاپ و در ۱۴ فروشگاه کوثر شهرداری اصفهان توزیع شد.

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت ادامه داد: همچنین در این ۱۴ فروشگاه، طرح‌های چاپ شده به منظور آموزش شیوه نامه های بهداشتی همه گیری کرونا در زمان خرید بر روی تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ چرخ سبد خرید موجود در فروشگاه نصب شد.

تولائیان بیان کرد: این طرح از سوی اداره توسعه فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری کارشناسان معاونت بهداشت و کارکنان سازمان میادین شهرداری اصفهان اجرا شد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.