رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه از تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

حجت ‌الاسلام بهشتی فر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: با پویش عید‌همدلی و همزمان با ایام‌الله دهه ولایت و امامت بیش از ۱۰ هزارپرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

او افزود: این اقدام خداپسندانه که باهمکاری هیئات مذهبی، حسینیه‌ها و موسسات خیریه در روز عید غدیر بین فقرا شهرستان انجام شد صحنه‌های قشنگی را در نهضت همدلی و احسان بوجود آورد که ستودنی است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام بهشتی فر با اشاره به اینکه در عید غدیر امسال محدودیت‌های کرونایی داشتیم بیان کرد: برنامه‌های معنوی خوبی ازجمله حرکت کاروان‌های شادی، برگزاری مسابقات در فضای مجازی، محتوا سازی با موضوع غدیر شناسی و چندین عنوان برنامه دیگر در شهرستان اجرا شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در پایان بر ضرورت احیای غدیر و فرهنگ آن در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی جامعه و دنیای امروز احیای این فرهنگ غدیر است که می‌تواند چراغ راهی برای رهایی جامعه بشری از همه مشکلات و همچنین تحقق همه اهداف انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار