حمد بن عیسی آل خلیفه در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی، توافق ننگین صلح امارات با رژیم غاصب صهیونیستی را یک «اقدام تاریخی» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسکای نیوز عربی، حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، روز گذشته در گفتگوی تلفنی با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، «اقدام تاریخی» دولت امارات در اعلام پیمان صلح با رژیم اشغالگر صهیونیستی را به او تبریک گفت.

او در این گفتگوی تلفنی مدعی شد: این اقدام به تقویت صلح و ثبات کمک خواهد کرد.

پادشاه بحرین  افزود توافق بین امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی که بر اساس آن تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق اراضی فلسطینی متوقف شد، گام تاریخی در مسیر تقویت تلاش‌ها برای صلح است و موجب گشوده شدن افق‌های ثبات در منطقه خواهد شد که در خدمت آرمان‌های ملت‌های منطقه برای دستیابی به امنیت، پیشرفت و شکوفایی خواهد بود.

حمد بن عیسی همچنین از «مواضع پرافتخار» امارات در دفاع از مسائل و منافع امت عربی و اسلامی به ویژه مسئله فلسطین تجلیل کرد!

محمد بن زاید نیز در این گفتگو اظهار کرد به توافق بین دو کشور برادر (امارات و بحرین) در قبال مسائل منطقه افتخار می‌کند. وی از مواضع بحرین و اقدامات خیرخواهانه آن در حمایت از تلاش‌ها برای برقراری صلح و امنیت در منطقه برای خدمت به دولت‌ها و ملت‌های آن قدردانی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
تنش میخاره
آخرین اخبار