امام جمعه کرمانشاه گفت : دشمن تاب و تحمل دیدن وحدت و همدلی ملت ایران را ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله شیخ مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در حاشیه افتتاح فاز دوم پویش ایران همدل که در ورزشگاه لشکر ۸۱ زرهی ارتش برگزار شد گفت : وحدت و همدلی در بین ملت ایران در زلزله، سیل و اطعام نیازمندان مثال زدنی بود، اما مردم ایران در وحدت و همدلی در مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا کاری تاریخی کردند.

او گفت : این مساوات و همدلی که بین مردم به وجود آمده به عصر ائمه و گره گشایی آنان از کار مردم برمی‌گردد؛ برای آن‌ها مسلمان و غیرمسلمان فرق نداشت و گره از کار همه باز می‌کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: دشمن تاب و تحمل دیدن این وحدت و همدلی را ندارد و از اتحاد ملت ایران به خشم می‌آید.

او افزود: در حالی که بیش از ۲۰۰ کشور در جهان درگیر این ویروس منحوس هستند، ملت ما با اشاره مقام معظم رهبری وارد میدان شدند و الحمدلله با وحدت که سرمایه عظیم ملت است از این آزمون سربلند بیرون آمدیم.

امام جمعه کرمانشاه نظر به الله را به مجموعه‌های خیریه توصیه کرد و افزود: هدف اگر خدا باشد قطعاً برکات الهی نازل و کار شما ماندگار می‌شود؛ در همین راستا داریم که حضرت امام (ره) سیاستمداران را نیز به نظر به الله دعوت کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.