فرماندار بروجن، از شناسایی ۲۷ نقطه حادثه خیز و مستعد خطر در جاده‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: ۲۷ نقطه حادثه خیز و مستعد خطر در جاده‌های این شهرستان شناسایی شده است که شش نقطه آن در وضعیت بحرانی قرار دارند.

او با اشاره به حجم بالای حمل بار و مسافر از محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجن افزود: جاده بروجن خوزستان با تردد روزانه ۴۰ هزار خودروی سبک و سنگین یکی از مسیر‌های پرتردد کشور محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: براساس بررسی کارشناسان پلیس راه، بیشترین تصادفات منجر به جرح و فوت استان نیز در جاده‌های شهرستان بروجن به‌وقوع پیوسته و این در حالی است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ نفر جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست داده‌اند.

او ادمه داد: پیچ گردنه‌های حلوایی و مروارید، سه‌راهی امام قیس، پیچ گدارکبک و دوراهان (مجتمع انتقال گاز) و ورودی امامزاده حمزه‌علی بلداجی در وضعیت بحرانی قرار دارند.

ملکی با بیان اینکه افزون بر ۹ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرستانی سال ۹۹ به تعمیر و نگهداری راه‌های اصلی و روستایی اختصاص یافته، تأکید کرد: رفع نقاط حادثه‌خیر و افزایش ایمنی در محور‌های مواصلاتی نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار