طرح بهسازی شبکه آبیاری دشت دالکی دشتستان به طول ۱۵.۵ کیلومتر، با ۹۵ درصد پیشرفت در حال اجراست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر از روند پیشرفت طرح بهسازی کانال‌های آبیاری دشت دالکی و همچنین ایستگاه پمپاژ حاج مهدی را در دشتستان بررسی کرد.

نماینده مجری طرح بهسازی شبکه آبیاری دشت دالکی در جریان این بازدید گفت: این طرح به طول ۱۵.۵ کیلومتر و در قالب اصلاح ساختار و پوشش بتنی کانال‌های درجه ۲ در حال اجراست.

مجید بحرانی افزود: این طرح با پیشرفت ۹۵ درصد، کانال‌های نظرآقا، هلپه ای، آقایی، بخوان هلپه ای، کربلایی محمدقلی و آل یوسفی را زیر پوشش قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید


او همچنین با اشاره به اجرای طرح ۲۴۰۰ هکتاری نخلستان بیان کرد: این طرح نیز پیشرفت مطلوبی دارد و با پایان خط انتقال، ایستگاه پمپاژ نیز در حال سپری کردن آخرین مراحل ساختاری و فنی است.

نماینده مجری طرح بهسازی شبکه آبیاری دشت دالکی ادامه داد: نصب الکتروموتورها، اجرای تاسیسات مکانیکی، تابلو برق و ساخت سوله ایستگاه پمپاژ از جمله اقدامات انجام شده در ایستگاه پمپاژ حاج مهدی است.

بحرانی گفت: با تکمیل این طرح ضمن تثبیت اشتغال در منطقه، عملکرد انتقال، توزیع و بهره برداری از آب نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.