اخبار حوادث امروز بیست و چهارم مرداد ماه ۹۹؛

دستگیری سارقان سابقه دار در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و چهارم مرداد ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و چهارم مرداد سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری دو سارق سابقه دار و کشف ۱۶ فقر موبایل سرقتی

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موبایل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر با استفاده از ظرفیت منابع اطلاعاتی خود محل اختفای سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، هر دو  را در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد ۱۲ دستگاه گوشی سرقتی و سه قبضه سلاح سرد به کار رفته در سرقت از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۱۶ فقره سرقت موبایل اعتراف کرده اند، افزود: سارقان دستگیر شده تا کنون بیش از ۸ مرتبه به عناوین مختلف به ویژه اتهام سرقت دستگیر و راهی زندان شده بودند.

سرهنگ تقی زاده بیان کرد: برخورد قاطع  قانونی با سارقان جرایم خشن متناسب با نوع بزه، مطالبه به حق عمومی و پلیس از دستگاه قضاست و باید در این خصوص نسبت به سارقانی که تکرار و تعدد جرم دارند بازنگری صورت گیرد.

او در پایان اضافه کرد: سارقان با هماهنگی قضایی به منظور تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شدند، لذا از مالباختگان تقاضا می شود برای شناسایی اموال مسروقه خود نظیر گوشی موبایل به پلیس آگاهی واقع در ایستگاه ۹ کوی قدس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.