فرمانده انتظامی شاهرود گفت: سارقان سیم برق و کابل هوایی با هوشیاری و اقدام‌های اطلاعاتی ویژه در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه در پی وقوع سرقت سیم و کابل هوایی برق در شاهرود پیگیری موضوع در دستور کار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت، گفت: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ بسیج در اقدام اطلاعاتی و تخصصی خود یک سارق سابقه‌دار که احتمال حضورش در صحنه متصور بود را شناسایی کردند.

او از تحقیقات تکمیلی مأموران در این راستا خبر داد و افزود: با تعقیب و مراقبت‌های ویژه پلیسی، متهم که همان عامل اصلی خاموشی‌های مکرر دربرخی نقاط شهری بود، مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم برای بازرسی از محل اختفای متهم ۲۷ ساله مأموران انتظامی به محل مراجعه و تعدادی آلات و ادوات سرقت از منزل کشف و همدست ۴۰ ساله وی را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی افزود: سارقین به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

او اظهار داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی، انباری که شبانه شامپو‌های خارجی قاچاق راتخلیه می‌کرد راشناسایی کردند و از این انبار ۳۲هزار و ۵۰۰ عدد شامپوی خارجی قاچاق به ارزش ۱۴میلیارد ریال و۷۰بشکه ۵۰لیتری مایع مشکوک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: هزاران قوطی خالی شامپو‌های خارجی به همراه برچسب‌های تقلبی نیز در این مکان کشف و ضبط شد.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: برابر شواهد قوطی‌های خالی با مایع مشکوکی پر و برچسب تقلبی شرکت‌های خارجی بر آن نقش می‌بست.

او افزود: دستور بسته شدن واحد صنفی که اقلام مذکور را بفروش می‌رساند از سوی مرجع قضایی صادر شد و پرونده قاچاق و فروش کالای تقلبی هم در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.