معاون برنامه ریزی نیروی انسانی ناحیه ۴ اهواز گفت: دومین جلسه کارگروه سازماندهی با محوریت سازماندهی نیروی انسانی و مدیریت فرآیند ثبت نام دانش آموزان برگزار شد.

مجید جامعی نسب معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف سازماندهی نیروی انسانی و مدیریت فرآیند ثبت نام دانش آموزان در این ناحیه، دومین جلسه کارگروه سازمان دهی در سالن شهید دریساوی آموزش و پرورش برگزار شد.

او افزود: اعضای کار گروه سازماندهی به موجب شاخص‌های فرم بازدید و ارزیابی صورت جلسات، آمار، مصوبات و کلیه اقدامات خود را با ارائه گزارش به دبیر کارگروه ارسال کنند.

جامعی نسب با تاکید بر پیگیری ثبت نام کلیه دانش آموزان در سامانه سناد، تصریح کرد: با ارسال بخشنامه، جهت تسهیل روند ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد به کلیه مدارس از مدیران خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و تکمیل این سامانه اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی نیروی انسانی ناحیه ۴ اهواز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم سازماندهی ترمیمی در بعضی از مقاطع تحصیلی، خواستار ارائه گزارش به دبیرکمیته سازماندهی در خصوص فرایند صدور ابلاغ برای نیرو‌های متقاضی شد و بیان داشت: آمار، فعالیت‌ها و کلیه اقدامات نقل و انتقالات از سوی نماینده معاونت پشتیبانی به دبیر کار گروه ارائه شود.

این مقام مسئول گفت: به محض آغاز فرآیند صدور ابلاغ‌ها با نظارت حراست و ارزیابی عملکرد، متصدیان صدور ابلاغ با بهره مندی از اختیارات و دسترسی‌های فن آوری در یک بازه زمانی معین هر کدام با پذیرش مسئولیت صدور ابلاغ حوزه خود، اقدام به صدور ابلاغ خواهند کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.