سرهنگ مهری از دستگیری کلاهبردار ۳۳۰ میلیاردی با بیش از ۳۰۰ شاکی خبر داد.

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تلاش فراوان و انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند ردپای این متهم را که تا کنون بیش از ۳۰۰ شاکی دارد در یکی از استان‌های غربی کشور پیدا کنند.

مهری بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی ، اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به این استان غربی اعزام و با شناسایی مخفیگاه متهم او را طی یک عملیات موفق پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد: با انتقال این کلاهبردار ۳۳۰ میلیاردی به آگاهی استان ، مشخص شد که متهم با جلب اعتماد طعمه‌های خود مبنی بر درآمد پر سود از طریق سرمایه گزاری در بورس ، خرید و فروش ملک ، طلاجات و غیره از آنان کلاهبرداری کرده است.

او ادامه داد: در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و متهم نیز در جهت مطالبه به حق مالباختگان و سیر مراحل قانونی ، تحویل مراجع قضائی و از آنجا نیز روانه زندان شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.