فرماندار هرسین ضمن تاکید بر نقش مهم و ارزشمند زنان در جامعه و نهاد خانواده بر توانمندسازی و افزایش تاب آوری زنان سرپرست خانوار تاکید کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر شاه آبادی فرماندار هرسین ضمن تاکید بر نقش مهم و ارزشمند زنان در جامعه و نهاد خانواده بر توانمندسازی و افزایش تاب آوری زنان سرپرست خانوار تاکید کرد و گفت : به منظور توانمند سازی زنان در معرض آسیب، ️جمعیت و اطلاعات دقیق زنان بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان باید کاملا جمع آوری و به منظور توانمند سازی و افزایش تاب آوری اجتماعی آنان مخصوصاً در مناطق روستایی بصورت گسترده برنامه ریزی شود.

او گفت : توانمندسازی‌همسران‌شهداوجانبازان با توجه به ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان باید بعنوان یک اولویت مهم در دستور کار مشاور جدید فرمانداری در امور بانوان قرار گیرد.

شاه آبادی افزود : با توجه به اینکه زنان هرسینی فعالیت‌های قابل توجهی در تولید محصولات خانگی و صنایع دستی دارند، برگزاری عملیاتی نمایشگاه‌های محصولات خانگی در توانمند سازی مالی آنان بسیار موثر خواهد بود.

او افزود : سمت مشاور بانوان در ادارات نباید تشریفاتی محسوب شود، مدیران ضمن همکاری گسترده با مشاور بانوان فرمانداری توجه بیشتری به اجرای برنامه‌های نشاط آور برای بانوان داشته باشند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.