فرمانده انتظامی سقز از شناسایی و دستگیری سه متهم که اقدام به جعل عنوان با پوشیدن لباس ناجا کرده بودند، در ایست وبازرسی شهید ارجمندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حمید رضایی فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: عوامل پلیس امنیت عمومی شهرستان حین ایست و بازرسی در محور سقز به بانه با اقدامات اطلاعاتی به یک دستگاه خودروی ام وی ام تیگو ۵ فاقد پلاک مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: در بررسی‌های ماموران پلیس، مشخص شد که سه نفر با لباس نظامی سرنشین خودروی مذکور بوده و فاقد کارت شناسایی و مدارک وحکم ماموریت بوده، که با سوء استفاده از عنوان پلیس اقدام به جعل عنوان مامور پلیس کردند.

او گفت: از متهمان دستگیر شده چندین مهر مجعول ناجا و همچنین درجات نظامی سرهنگی و کلاه افسر ارشدی یک زوج پلاک و چندین نسخه نامه جعلی کشف، که به همراه خودرو توقیفی جهت بررسی و تکمیل تحقیقات به پلیس پاوا شهرستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان بخصوص رانندگان توصیه کرد مراقب مأموران قلابی باشند و از پرداخت هرگونه وجهی به افراد ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی خودداری کرده و اینگونه موارد را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
آیدا حسنلو
۲۲:۱۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
این ماشین من بوده اینا به اسم پلیس راهور ماشین منو ازجلوی محل کارم به جرم کشف حجاب توقیف کردند و حکم هم نشون دادند لعنت به من که بهشون اعتماد کردم تازه امروز فهمیدم ماشینم ربوده شده و تو هیچ پارکینگی نیست فردا باید برم دنبال مراحل قانونیش تا بتونم ثابت کنم من هم دستشون نبودم خدا بهم رحم کنه