مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : از ابتدای اسفندماه پارسال تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به استان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد از جمعیت استان کرمانشاه در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل؛ صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر، صندوق بیمه همگانی رایگان، صندوق ایرانیان و صندوق سایر اقشار تحت پوشش خدمات بیمه سلامت هستند.

او گفت : همچنین یک هزار و ۴۰ مرکز درمانی و تشخیصی نیز از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه در استان طرف قرارداد بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه در پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان به روز هستیم، افزود: در حال حاضر مطالبات بخش‌های غیردانشگاهی اعم از داروخانه‌ها، پزشکان و بیمارستان‌های غیردولتی تا پایان سال ۹۸ تسویه شده است و فقط بخش جزئی از مطالبات داروخانه‌ها باقی مانده که ظرف چند روز آینده پرداخت می‌شود.

مظفری با اشاره به مطالبات مراکز درمانی طی سال جاری، افزود: مطالبات بخش غیردانشگاهی تا پایان خردادماه تسویه شده است، همچنین به منظور قدردانی از زحمات مراکزی که نسخه نویسی الکترونیک و نسخه پیچی الکترونیک را انجام دادند مطالبات تیرماه آن‌ها را نیز پرداخت کردیم.

او با بیان اینکه پارسال فاصله زمانی پرداخت مطالبات بخش دانشگاهی را از ۸ ماه به ۳ ماه کاهش دادیم، ادامه داد: امسال مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه و همچنین ۷۰ درصد مطالبات خردادماه مراکز دانشگاهی را تسویه کرده‌ایم.

مظفری درخصوص مطالبات تیرماه امسال افزود: اسناد مطالبات این ماه هنوز واصل نشده است که بعد از ارسال این اسناد یک ماه برای بررسی و پرداخت آن مهلت داریم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.