سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به مناسبت دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد.

محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت دهه امامت و ولایت در سراسر استان کرمان، تجلیل از از خانواده معزز شهدا، تجلیل از زوجین کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا، تجلیل از مرکز مشاوره در خصوص مشاوره و خدمات مشاوره‌ای در راستای بیماری کرونا، تجلیل از سادات شاغل در اداره کل و تجلیل از فعالین نماز را از مهمترین برنامه‌های برگزار شده طی دهه امامت و ولایت در کرمان برشمرد.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: به نسل امروز باید نام و یاد شهدا را زنده نگه داشت تا شهیدان گرانقدر را فراموش نکنند و بدانند، امنیت جامعه امروز ما مدیون از خودگذشتگی قهرمانان دیروز است.

نژادزمانی با اشاره به اینکه شهدا مبدا و منشاء حیات بشریتند، افزود: سفارش و تکریم این بزرگان والامقام، بار‌ها مورد تاکید بزرگان و علمای دین قرار گرفته است بنابراین در آستانه‌ی عید غدیر از خانواده شهدای سادات معزز تجلیل به عمل آوردیم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راهشان باشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: هنوز اگر با گوش جان بشنویم، صدای "من کنت مولا فهذا علی مولا "از غدیر خم به گوش می‌رسد چرا که غدیر جاودانه است و یادآور بیعت با امامت و تجدید عهد با ولایت است.

نژادزمانی بیان داشت: غدیر روز ولایت علی (ع) و اولاد علی است، به همین مناسبت فرصت را غنیمت شمردیم و به این بهانه از سادات اداره کل و همچنین از زوجین کادر درمان در مبارزه با بیماری کرونا و مرکز مشاوره در خصوص خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌ی بیماری کرونا تجلیل به عمل آوردیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، نماز را بالاترین هدیه خداوند به انسان‌ها دانست و گفت: خدمت در راه نماز و برپایی آن موجب رضایت ذات اقدس الهی خواهد بود و کمک به امر اقامه نماز توفیقی الهی است که خداوند نصیب بندگان شایسته خویش کرده است.

نژادزمانی افزود: لذا به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیرکه به معنای زنده نگه داشتن آن روز تاریخی در دل‌های شیعیان و احیای محتوای آن بود، بر خود لازم دانستیم از کسانی که در راه اقامه نماز کوشا و فعال بوده اند، تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار