رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری سارق اینترنتی با ۳۰ فقره سرقت از حساب اشخاص خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران، گفت: در پی مرجوعه‌ای قضائی به پلیس فتا استان، مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی فردی که برای استخدام به یکی از درگاه‌های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد متهم با بهانه استخدام منشی، کاربران را به درگاهی جعلی هدایت و اقدام به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب آنا می‌کرد.

سرهنگ خورشاد افزود: پس از شناسایی چندین نفر از افرادی که با این بهانه از حساب آنان سرقت شده بود، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اهل و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور بود شناسایی کردند.

او گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی ۹۰ عدد سیم کارت و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ خورشاد افزود: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب ۳۰ نفر به مبلغی بیش از ۳ میلیارد ریال اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت:این سارق اینترنتی حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در درست بررسی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار