دو طرح آماده باش و آوای ورزش در همسایگی در خراسان رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: پیرو‌دستور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری این طرح در استان برنامه ریزی کردیم و به هیات‌های زیر مجموعه و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در اجرای این طرح در کشور پیشگام باشیم افزود: متاسفانه شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز خراسان رضوی محدودیت‌هایی را برای ورزش ایجاد کرده، برای پیشگیری از افسردگی در خانواده‌ها به ویژه جوانان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برنامه‌های ورزشی مجازی باید جایگزین فعالیت‌های قبلی شوند.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در این طرح مسابقات آنلاین مجازی و فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اجرا خواهد شد و به برندگان جوایزی تعلق می‌گیرد، تاکنون حدود ۱۰۰ برنامه توسط هیأت‌های ورزشی استان و ادارت ورزش جوانان شهرستان‌ها معرفی و اجرا شده است.

امانی بیان کرد: این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، همچنین بعد از گذر از وضعیت قرمز برنامه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

او از اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی خبر داد و تصریح کرد: این طرح در مجتمع‌های مسکونی با رعایت تمام موارد بهداشتی با حضور همسایه‌ها به صورت ورزش صبحگاهی و شامگاهی برگزار خواهد شد و به زودی جزییات اجرا را اعلام می‌شود.

اردیبهشت ماه سال جاری خراسان رضوی در طرح ملی ورزش در خانه مقام برتر کشور را کسب کرد.

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.