دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ گفت: برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار و موفق مهمترین امر ایجاد تفکر کارآفرینی در بین جوانان یک منطقه است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد عباسی فشمی دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۰ امروز افتتاح و تا ۴ روز ادامه دارد.

عباسی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار شد تا مخاطبان در سلامت کامل از تمام آنچه به صورت حضوری از آن بهره مند می‌شدند به صورت مجازی بهره ببرند.

او در ادامه گفت: پایه اصلی یک سیستم موفق را استعداد‌ها تشکیل می‌دهند که تفکر کارآفرینی در آن‌ها نهادینه شده است. محصول تفکر کارآفرینی یک ایده است که باید قله را برای رسیدن به این هدف طی کرد.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در ادامه با بیان اینکه باید یک زیست بوم نوآوری قوی شکل بگیرد، ادامه داد: تعداد ذینفعان زیست بوم‌های فناوری محدود نیستند و تعداد بازیگران گسترده‌ای دارد. اشتراک گذاری ایده در زیست بوم‌های فناوری به راحتی صورت می‌گیرد، زیرا مسیر مشخص است و هر کس که بخواهد ایده‌اش را نهایی کند می‌داند که چطور باید به نتیجه برسد، زیرا در هر مرحله‌ای تخصص متناسب با آن وجود دارد و نیاز به استفاده از تخصص‌های متعدد برای رسیدن به هدف وجود ندارد.

او اظهار کرد: برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار و موفق مهمترین امر ایجاد تفکر کارآفرینی در بین جوانان یک منطقه است که مهمترین بخش برای عملی سازی این ایده‌ها رویداد‌های کارآفرینی هستند.

عباسی فشمی گفت: هدف اینوتکس این است که تمام اجزای زیست بوم را دور هم جمع کنیم، زمینه همکاری و مشارکت را فراهم آوریم، فرصت‌های سرمایه گذاری را به سرمایه گذاران ارائه، بازار سازی کنیم و محتوا را به اعضای این زیست بوم ارائه دهیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ افزود: امسال ۱۲ رویداد مختلف در کنار نمایشگاه اینوتکس داریم که نسبت به سال گذشته از سخنرانان بیشتری دعوت شده است. 

او ادامه داد: ۳۵۰ جلسه در این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود که هم اکنون ۵۰ جلسه مجازی در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.