به تازگی اطلاعات دو گوشی میان‌رده ریلمی که کسی نام اصلی آن‌ها را نمی‌داند، در سایت رسمی TENAA فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی دو دستگاه جدید شرکت ریلمی موفق به پشت سر گذاشتن مراحل دریافت گواهی سایت TENAA شده‌اند، فهرست منتشر شده از آن‌ها مشخصات اصلی و طراحی را فاش کرده است. یکی از آن‌ها دارای پنل نمایشگر امولد ۹۰ هرتزی و تراشه اسنپدراگون 765G است.

شماره مدل این دستگاه RMX2176 است و مشخصات آن به طرز عجیبی با هیچکدام از تصاویری که در هفته‌های گذشته منتشر شده یکسان نیست. فهرست منتشر شده به ما از وجود یک نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خبر می‌دهند که دارای نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. همچنین بر اساس این فهرست، دستگاه مذکور دارای یک تراشه ۸ هسته‌ای Snapdragon 765G است.

اطلاعات فاش شده از گوشی SD765G ریلمی

گوشی SD765G دارای دو پیکربندی است که یکی از آن‌ها ۶ گیگابایت و دیگری ۸ گیگابایت رم LPDDR4X دارد. همچنین گفته می‌شود این دستگاه با یکی از گزینه‌های ۱۲ گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایتی حافظه داخلی UFS 2.1 همراه خواهد بود.

تنظیمات دوربین اصلی این دستگاه شامل یک شوتر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌شود که یکی از آن‌ها ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق است. دوربین سلفی دستگاه دارای کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی است، همچنین یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری به گوشی هوشمند مذکور قدرت می‌دهد.

 گوشی میان‌ رده مرموز ریلمی

با توجه به تصاویر فاش شده از آن باید گفت که این دستگاه یک نسخه نقره‌ای خواهد داشت. همچنین اگرچه پشت دستگاه متالیک به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد در این بخش از شیشه استفاده خواهد شد. یک حفره نیز در قسمت چپ بالای نمایشگر وجود دارد که میزبان دوربین سلفی است.

مشخصات گوشی RMX2176 ریلمی

همانطور که پیشتر گفتیم گوشی دیگر دارای شماره مدل RMX2176 است. این دستگاه دارای نمایشگر IPS LCD نسبتا بزرگ‌تری با اندازه ۶.۵۲ اینچ است، اما از لحاظ وضوح در جایگاه پایین‌تری قرار دارد. انتظار می‌رود تراشه موجود در این دستگاه Dimensity 720 باشد که به وسیله یک رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی همراه می‌شود. نسخه‌های موجود برای حافظه داخلی این دستگاه نیز از ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایت را شامل می‌شوند.

تصویر دو گوشی میان‌ رده ریلمی

دوربین اصلی این دستگاه شامل یک شوتر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق می‌شود. ناچ شبه قطره‌ای موجود در نمایشگر نیز در خود یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جای داده است. باتری موجود در این دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار