دو هزار بسته کمک‌معیشتی میان آسیب‌دیدگان اقتصادی از شیوع ویروس کرونا در ۶ شهرستان استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دو هزار بسته کمک‌معیشتی که به همت بنیاد مستضعفان، نیکوکاران استان بوشهر و مهدی طارمی فوتبالیست بوشهری تیم ملی، تهیه و با مشارکت نیرو‌های جهادی و  بسیجی مسجد ولایت بوشهر بسته‌بندی شده‌اند، از امروز میان خانواده‌هایی که به علت شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شده‌اند،در ۶ شهرستان استان توزیع می‌شود.

این دو هزار بسته معیشتی شامل شامل برنج ایرانی، ماکارونی، حبوبات، روغن و ربف به‌ همراه ۵۴ هزار ماسک و ۳۰۰ گان پزشکی با هزینه یک میلیارد تومان تهیه شده‌اند.

گان‌های پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اهدا می‌شود و ماسک‌ها نیز به‌عنوان نذر ماسک در ماه محرم در موکب سلامت به مردم هدیه داده می‌شوند.


بیشتر بخوانید


 فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: گام دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه مانند مرحله پیش با تلاش و کمک مردم و مسئولان آغاز شده است و در دهه اول محرم و دهه آخر صفر ادامه می‌یابد.

سردار علی رزمجو این بخش ازکمک‌های مؤمنانه در سه مرحله توزیع می‌شود، افزود: در مرحله اول که در دهه امامت و کرامت برگزار شد، ۱۰ هزار بسته کالای معیشتی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان میان آسیب‌دیدگان از شرایط کرونا که در بانک اطلاعاتی کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج بودند، توزیع شد.

او بیان کرد: از آغاز همه‌گیری کرونا تا کنون ۱۵۰ هزار بسته کمک‌معیشتی در استان بوشهر توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.