سردار عبدالله حسنی گفت: ۷۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان کشف شد و در این عملیات ۲ سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ مواد در شرق کشور با تلاش و پیگیری‌های اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان به دست آمد.

او از انجام هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات و کشف این محموله خبر داد و افزود: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی ماموران انتظامی سمنان و تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس پلیس سمنان، خودروی حامل موادمخدر در محور‌های منتهی به شهرستان ایرانشهر شناسایی شد.

حسنی با بیان اینکه ماموران انتظامی در حالی به پژو ۴۰۵ حامل مواد دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان خودرو ضمن بی توجهی به دستور پلیس، به سمت آنان تیراندازی کردند بیان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس و سوداگران مرگ ۲ قاچاقچی به هلاکت رسیدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان در این عملیات ۷۶۶ کیلوگرم تریاک، ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قضبه کلت کمری و تعداد قابل توجهی مهمات کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در پی اقدام اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یکی از خرده‌فروشان مواد مخدر قصد انتقال و توزیع محموله را از شمال کشور به شهرستان دامغان دارد.

سرهنگ عباس نادعلی گفت: با تشکیل تیمی ویژه محور شاهرود- دامغان تحت کنترل نامحسوس پلیس قرار گرفت و پس از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودروی برلیانس توسط ماموران انتظامی، در بازرسی از خودرو ۵۰۰ گرم ماده مخدر و روانگردان شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و ۲ قاچاقچی مواد نیز دستگیر شدند.

او افزود: یک دستگاه خودروی پراید نیز در محور لاسجرد به سمنان متوقف و حدود ۴ کیلوگرم تریاک کشف شد و ۲ متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.