سرهنگ علی محمدی گفت: هدف پلیس حفظ نظم و ایجاد آرامش روانی در جامعه است و مردم نیز باید پلیس را در این امر یاری کنند.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در حقیقت نیروی انتظامی ۲ هدف را دنبال می‌کند، اول حفظ نظم جامعه و دوم ایجاد آرامش روانی در بین مردم ، و برای انجام این اهداف باید از مردم کمک گرفت.

او با اشاره به اینکه یکی از اهداف پلیس نهادینه کردن هنجار‌ها در جامعه است ، افزود: نیروی انتظامی خود به تنهایی نمی‌تواند عهده دار این امر مهم باشد و نه تنها از مردم بلکه از نهاد‌های دیگر از جمله صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی و غیره  باید کمک گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام ادامه داد: استفاده از دانش روز ، استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه آن‌ها و همچنین کشف علمی جرایم از دیگر اولویت‌های کاری پلیس است.

 علی محمدی با بیان اینکه کار پلیس در جهت حفظ نظم جامعه یک نوع عبادت است ، افزود: بنابراین هر فردی هرچه بیشتر در این عبادات کوشش کند مقام و ارزش بالاتری در جامعه و نزد خدواند خواهد داشت.

او با بیان اینکه برنامه‌ها باید محکم و قابل اجرا باشند ، اظهار کرد: افزایش رضایت مندی مردم هدف اصلی پلیس است و برای رسیدن به این مهم، در نظر است کلانتری‌ها به صورت هوشمند به مردم خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.