استاندار فارس گفت: اثر گذاری و اثر پذیری از کارکرد های مختلف فضای مجازی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جلسه شورای فضای مجازی با اشاره به اینکه مقبولیت اجتماعی برخی افراد در فضای اجتناب ناپذیر است، بیان کرد:اثر گذاری و اثر پذیری از کارکرد های مختلف فضای مجازی است که ما از این فرصت کمتر در چهار چوب منافع نظام بهره مند شده ایم.

 او، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی و  اهمیت آن  تصریح کرد: باید بتوانیم با اعتقاد و نیل به  ارزش  ها و منافع ملی، یک بستر سازی را برای هدایت افکار عمومی فراهم کنیم. 

رحیمی، با تاکید بر لزوم جلوگیری از  موازی کاری و فعالیت های پراکنده در مدیریت فضای مجازی ادامه داد: اقدامات قابل قبولی در این زمینه انجام شد اما پراکندگی و جزیره ای آن نقص محسوب می شود و  رسالت شورای فضای مجازی ایجاب می کند از این اقدامات جزیره ای جلوگیری شود.

استاندار فارس، افزود: باید سیاست گذاری مختلفی در محور های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در فضای مجازی تدوین شود و تیم های اجرایی نیز به دنبال تحقق آن باشند.

او، ارتقا اخلاق در فضای مجازی  را از جمله ماموریت های مهم برای دست اندرکاران این بخش توصیف و اضافه کرد: مقابله با تخریب، تشکیک در اعتقادات مذهبی  از جمله موضوعات نیازمند برنامه است که دشمن  تلاش می کند جامعه را بی دولت نشان دهد.

رحیمی، توجه به موضوع دولت و ملت و رفع موانع اقتصادی و  جذب سرمایه گذاری  را هدفی مهم برای این شورا دانست و اظهار کرد: با گسترش نشاط و امید بسیاری از مشکلات روزمره قابل حل است.

استاندار فارس با اشاره به نزدیکی هفته دولت و لزوم بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در معرفی خدمات دولت گفت: دولت پیشانی نظام است و به همین دلیل باید خدمات اثر گذار و ارزشی دولت به مردم  معرفی شود و امروزه تلاش دشمنان برای بی اعتبار کردن خدمات نظام است.

در این جلسه با بررسی تخصصی موضوعات روز فضای مجازی پایان یافت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار