مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: سطل زباله‌ها در شهر یکی از مهمترین المان‌های بهداشتی محسوب می‌شود که با رنگ آمیزی سطل زباله شهری زیباتر خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مرادحسینی مدیر شهرداری منطقه ۳ اهواز گفت: سطل‌های زباله به دلیل ابعادی که دارند قابلیت اجرای کار خلاقانه، طرح‌های شاد و نقاشی شخصیت‌های کارتونی را دارند، به همین منظور مناطق شهری دست به خلاقیت زده اند و با استفاده از رنگ و نقاشی روی سطل زباله ها، این مخازن زباله، به عناصری جذاب تبدیل شده اند.

او افزود: با دیدن این سطل‌ها نمی‌توان بی اعتنا از کنارشان رد شد و رنگارنگ بودن این سطل زباله‌ها توجه افراد را به خود جلب می‌کند، شاید شهروندان به خصوص کودکان با دیدن این سطل آشغال‌ها تشویق شوند که زباله هایشان را درون آن‌ها بیاندازند.

یاسین کاوه پور مدیر شهرداری منطقه یک اهواز نیز بیان داشت: طراحی و رنگ آمیزی جدید سطل‌های زباله با هدف زیباسازی فضای شهری و جلب توجه مردم به سطل‌های زباله و فرهنگ سازی نریختن زباله و تشویق شهروندان به حفظ نظافت عمومی شهر انجام شده است.

او تصریح کرد: در نقاشی شخصیت‌های کارتونی محبوب کودکان و استفاده از رنگ‌های شاد در طراحی آن‌ها موجب شده، چهره جالبی از سطل‌های زباله به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.