سعید اوحدی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای همدان از پرداخت مطالبات ایثارگران تا پایان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بدو ورود به همدان با همراهی مدیران استان با حضور در گلزار شهدای همدان و نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت، همه مطالبات ایثارگران تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می‌شود.

اوحدی بیان کرد: با نگاه ویژه رییس جمهوری در هیات دولت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران مصوبات خوبی داشتیم.

او امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساخت مسکن و ایجاد اشتغال و کارآفرینی با استاندار همدان برای ایثارگران را از اهداف سفر یک روزه به این استان عنوان کرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیات همراه با همراهی استاندار همدان و جمعی از مسوولان با حضور نمادین بر سر مزار شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی و مزار شهید علی خوش لفظ با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان‌های امام راحل (ره) با نثار صلوات و فاتحه تجدید میثاق کرد.

انتهای پیام/ د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا شاهسونی
۰۱:۱۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام خدمت ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران
بنده حقیر مدت زمان 9ماه و 7 روز درجبهه منطقه شلمچه قبل از قطعنامه بوده ام الان مشکل مغز اعصاب دارام دارم ازنظرمالی نمیتوانم ادامه درمان بدهم برای دارو مقداری کمیته امداد امام خمینی شهرستان استهبان کمکم کرده
به بنیاد شهید استهبان رفتم میگوید شما باید به شیراز بروید شیراز رفتم میگوید سایت بسته هست ومرامسخره کرده اند شماره تلفن داده هرچه زنگ میزنم جواب نمیدهند حالا با سن 53 سال برای درمان بیماری بایدواقعا گدای کنم وافتخار کنم که یک کارت ایثار دارم ومن ایثار گرم آیا واقعا کسی هست که بداد ما برسد
لطف برای رضای خدا به گوش مسعولین برسانید
خدا کمکتآن کند آقا حضرت علی علیه السلام یارتان باشد
آخرین اخبار