مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از انتصاب آزاده دهقان به سمت معاون توسعه ورزش بانوان استان خبر داد.

محمود حاج حسینی، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  آزاده دهقان به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان این اداره کل منصوب و حکم او از سوی مدیرکل اعطا شد.

او افزود: تغییراتی در چارت سازمانی معاونت توسعه ورزش بانوان ایجاد شده که با توجه به تعهد، تجارب و عملکرد قابل قبولی که آزاده دهقان در زمان ریاست گروه ورزش بانوان داشته به عنوان اولین معاون ورزش بانوان منصوب شد.

محمود حاج حسینی، با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بانوان ادامه داد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ورزش بانوان استان یزد به صورت ویژه و با یک نگاه دقیق علمی و برنامه محور، می‌تواند سهم بسزایی در کسب افتخارات در میادین آسیایی و جهانی برای ورزش کشور رقم بزند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطر نشان کرد: نگاه به توسعه ورزش بانوان از رویکرد‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و به همین منظور در هر شهرستان یک سالن اختصاصی ویژه بانوان در نظر گرفته شده که امیدوارم در ادامه نیز با برنامه ریزی بهتر به این امر توجه بیشتری شود و در ورزش قهرمانی و همگانی شاهد ارتقا چشمگیری باشیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.