عبداللهی: داور، برد را از ماشین سازی گرفت

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: داور به اشتباه برای پارس جنوبی پنالتی اعلام کرد و ۳ امتیاز بازی را از ما گرفت.

عبداللهی: داور، برد را از ماشین سازی گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: تیم ما یک بازی کاملا جاندار و تاکتیکی را ارائه کرد. در نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بسیار شناور بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

او افزود: خیلی تلاش کرده ایم تا ایرادات تیم را برطرف کنیم و این موضوع در تمام باشگاه‌ها وجود دارد. نبود تمرکز بازیکنان می‌تواند به دلیل جوان بودن آن‌ها یا نداشتن مسئولیت پذیری باشد و شاید هم مشکل از ما بوده است.

عبداللهی در ادامه بیان کرد: دیدار امروز مقابل پارس جنوبی به نداشتن تمرکز ارتباطی نداشت و بازیکنان ما خوب کار کردند. داور ۳ امتیاز بازی را از ما گرفت. او یک پنالتی ۱۰۰ درصد در نیمه اول به نفع ماشین سازی اعلام نکرد و به اشتباه در دقایق پایانی برای پارس جنوبی پنالتی گرفت. شاید به خاطر فشاری که از کنار زمین وارد شد این تصمیم عجیب را اعلام کرد.

او اضافه کرد: شبانه روز تلاش کرده ایم تا ماشین سازی را به سطح مطلوب برسانیم. دقیقا یک دقیقه بعد از اعتراض هومن افاضلی داور به نفع پارس جنوبی پنالتی گرفت. بعد از دیدار با ذوب آهن که کمک داور یک اشتباه انجام داد، ما طی ۳ بازی گذشته در حال تقاص پس دادن هستیم. امیدوارم نظر کارشناسان داوری صادقانه باشد. داور تحت تاثیر جوی قرار گرفت که از دقیقه ۱۰ توسط نیمکت حریف ایجاد شد.

عبداللهی در پایان گفت: در بازی با سایپا هم خیلی خوب بازی کردیم و مربی سایپا در پایان مسابقه دروازه بان خود را بهترین بازیکن زمین معرفی کرد. این موضوع عملکرد خوب ما را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار