رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه از تصویب ۴۱۹ میلیون تومان اعتبار برای منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان خبرداد.

فتحی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: با توجه به نیاز اعتباری این شهرستان در بخش‌های مختلف منابع طبیعی ۴۱۹ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها مصوب شده است.

او افزود: اعتبار این طرح‌ها برای سال ۹۹ و در جهت بهبود آب و خاک منطقه تصویب شده است.

فتحی با اشاره به آغاز عملیات دو پروژه در حوزه بیابان گفت: یک پروژه از صندوق توسعه ملی در دست اجرا داریم و دیگری در بخش آبخیزداری در حوزه مشوکی (بندخاکی لانو) که از مصوبات سفر استاندار محترم در سال ۹۸ به این شهرستان می‌باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه بیان کرد: در سال ۹۸ دربخش آبخیزداری عملیات سه بند خاکی درحوزه‌های مختلف به پایان رسیده است.


بیشتر بخوانید 


فتحی تصریح کرد: در طرح مدیریت مناطق بیابان دشت سربیشه وشیرگ هم دو پروژه جدید از اعتبارات صندوق توسعه ملی در دست اجرا می‌باشد که شامل عملیات هلالی آبگیر در سطح ۴۰۰ هکتار و ۳۰۰ هکتار نهالکاری و مراقبت و آبیاری می‌باشد.

او در پایان افزود: عملیات مکانیکی این طرح از اول مرداد ماه آغاز شده و دربخش حفاظت وحمایت اجرای ۲ طرح کمربند حفاظتی به طول ۵ کیلومتر که ۲کیلومتر در بخش مود و۳ کیلومتر در دشت علی آباد سربیشه (چاه فلاحی) درحال انجام می‌باشد.

انتهای پیام/ ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.