مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: تدریس ملی کتاب مهارت بیانی و واژگان درکی از سوی معلمان مدرسه استثنایی باغچه بان شهرستان در شبکه شاد انجام شد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف استفاده از ظرفیت فضای مجازی جهت آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید، تدریس موضوعات کتاب مهارت بیانی و واژگان درکی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه از طریق سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به خوزستان محول شد.

او با اشاره به توانمندی و علاقه معلمان بهبهان در انجام فعالیت‌های آموزشی نوین در ادامه افزود: آموزش وپرورش استثنایی استان نیز تدریس ۴ موضوع این کتاب را به آموزشگاه باغچه بان شهرستان جهت بارگزاری در شبکه‌های کشوری شاد واگذار کرد.

عبدی پور بیان داشت: از معلمان فعال و برجسته حوزه استثنایی بهبهان در این تدریس ملی استفاده شده است و تصویربرداری از تدریس موضوعات کتاب مهارت بیانی و واژگان درکی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با کمک کفایت حاجتیان، سمیه خبازی، راضیه شیدایی پور و فریبا آقاجری انجام و آماده ارسال به استان شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: برنامه ریزی و اطلاع رسانی به همکاران شاغل در مدارس جهت تولید محتوی الکترونیکی آموزشی و ارائه آن به مدارس جهت اجرای آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید از وظایف کارشناسان آموزشی مقاطع در زمینه اجرای پروژه مهر ۹۹ است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.