در نسخه این هفته به موضوعاتی مانند بسته تشویقی که برای مدافعان سلامت در نظر گرفته شده و دارو‌هایی که نصفه تحویل بیماران می‌شود پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مدافعان سلامت که از زمان شیوع کرونا، جان خود را کف دست گرفتند و هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام دادند می‌گویند که بسته‌های تشویقی‌شان خیلی ناچیز و البته هنوز به دستشان هم نرسیده است.

علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در این باره اظهار کرد: بسیاری از پرسنل بهداشتی - درمانی از این مبلغ تشویقی اظهار گلایه می‌کنند که اکنون ما در حال آماده‌سازی یک بسته مناسبت تشویقی برای این افراد هستیم و برای اصلاحیه، آن را باید خدمت وزیر بهداشت ارسال کنیم.

 او درباره زمان ارسال این بسته‌ها گفت: ما در حال آماده سازی فرمولی برای تهیه بسته هستیم که به زودی به دست آن‌ها برسد.


بیشتر بخوانید


آیتم بعدی نسخه در مورد دارو است چراکه برخی از بیماران خاص وقتی برای تهیه دارو به داروخانه مراجعه می‌کنند, داروخانه داروهای آنها را نصفه تحویل می‌دهد که علت این امر را پیگیری کرده‌ایم.

شانه‌ساز  رئیس سازمان غذاودارو گفت: دارو در کشور ما با قیمت بسیار پایینی نسبت به کشور‌های همسایه ارائه می‌شود که این امر باعث شده است برخی افراد  از این ماجرا سوءاستفاده کنند.


بیشتر بخوانید 


داستان کرونا و کنکور همچنان ادامه دارد؛ از انتقاد‌های رئیس مجلس و نمایندگان گرفته تا نارضایتی خود داوطلبان. وزیرعلوم در این باره بیان کرد: اگر وزارت بهداشت گلایه دارد حتماً بگوید که کدام قسمت دچار مشکل است که در آزمون بعدی آن را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار